Boris Balkan
Fark you!
Ja vad säger man? U da man, omen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollade bilden igen. Du har gåshud, eller hur?Justering pågår.
Tack, 1978Grym färgkombo å stenhård klocka, hur gammal är den?
Då var det klarlagt att ingen i Sverige duger till att slipa en äldre sportboett dugligt. Klart väntat men lite lustigt att de tar på sig jobbet, kollar hur det ska vara och gör ett sånt där jobb. Att polera handlar om lite mer än att bara fila bort repor..Ingen finpolering, men den blev riktigt toung på länken.
Tack Per när du har tid, hade jag uppskattat om du har några bra tips på vettiga personer som kan ta sig an uppgiftenDå var det klarlagt att ingen i Sverige duger till att slipa en äldre sportboett dugligt. Klart väntat men lite lustigt att de tar på sig jobbet, kollar hur det ska vara och gör ett sånt där jobb. Att polera handlar om lite mer än att bara fila bort repor..
Grattis till en jättefin guldsportis Omen. Riktigt kap även om du kanske suddade ut lite marginal med den nya länken.
Inte tvärenkelt att hitta någon som kan och vill.Tack Per när du har tid, hade jag uppskattat om du har några bra tips på vettiga personer som kan ta sig an uppgiften
Hur är det med Rolex själva?Inte tvärenkelt att hitta någon som kan och vill.
Vet att RSC i London gör ett bra jobb. Även ABC Watchwerks i LA sägs vara duktiga. Tyvärr är det inte ett jättelätt projekt...
Missförstå mig inte.. Den är kanonfin som den är. Jag bara kommenterade Bergströms agerande iom du visade dem hur du ville ha det gjort och de sa 'Inga problem!'.
Ingen aning. Vet ingen som testat om du menar att skicka den till Geneve.Hur är det med Rolex själva?
Ja precis så, be Rolex serviceavdelning slipa. De har ju garanterat utrustning för det iallafall.Ingen aning. Vet ingen som testat om du menar att skicka den till Geneve.
Gissningsvis polerar de klockan modernt utan bra bevels. Det mesta ska ju se ut som nytt snarare än vintage om de själva får välja så jag gissar på raka kanter. Därför gamla Bexley var bästa alternativet när det kom till RSC då de slipade på gammalt manér. Någon får gärna testa men jag hade hellre valt andra för jobbet.Ja precis så, be Rolex serviceavdelning slipa. De har ju garanterat utrustning för det iallafall.