• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Olpes

Cartier
Bra poäng där ✔️., men det är inte prio 1 :)
Jag har båda. Tycker inte de tävlar utan kompletterar snarare varandra.
93725804-B2D8-42AF-9972-9248BCEDDBB0.jpeg
 

Robbanc76

Cartier
AD hörde av sig och sa att den nya gröna stål-subben finns för mig att hämta (trodde inte det skulle hända på några år). Men står även på kö för en GMT i guld/stål.

vad tycker forumet? Ska jag plocka ut subben eller vänta tills GMT kommer?

Jag kan hjälpa dig med problemet, du kan tom få några pengalappar för besväret 🤗
 

SRBOT

Cartier
AD hörde av sig och sa att den nya gröna stål-subben finns för mig att hämta (trodde inte det skulle hända på några år). Men står även på kö för en GMT i guld/stål.

vad tycker forumet? Ska jag plocka ut subben eller vänta tills GMT kommer?
Sagt med all välmening - Men det här kan ju du & enbart du avgöra..
Halva lägret tycker förmodligen Sub, andra halvan lägret tkr GMT så jag vet inte riktigt vad du ska få ut av att fråga forumet. & nu när du fått berätta för forumet att du fått erbjudande att köpa en Rolex kan du ju fundera i lugn & ro på din kammare ;)
 

Baba_tid

Omega
2-Faktor
Sagt med all välmening - Men det här kan ju du & enbart du avgöra..
Halva lägret tycker förmodligen Sub, andra halvan lägret tkr GMT så jag vet inte riktigt vad du ska få ut av att fråga forumet. & nu när du fått berätta för forumet att du fått erbjudande att köpa en Rolex kan du ju fundera i lugn & ro på din kammare ;)
Fick ett bra svar igår faktiskt. Att ta subben för man vet aldrig om eller när de kommer höra av sig om GMT.

Så jag är nöjd med att jag frågade forumet.
 

Karre

Omega
A1742720-BF9C-4978-AF87-7132A2209F34.png

Jag är osäker på om det var i denna tråd detta hör hemma men någon som har någon kontakt på Bergströms i Malmö och kan göra dem varse om denna flippare?
 

Bilagor

  • 42220D3C-5181-4A22-81EE-B102E373B0D3.png
    42220D3C-5181-4A22-81EE-B102E373B0D3.png
    135.7 KB · Visningar: 11
Fick ett bra svar igår faktiskt. Att ta subben för man vet aldrig om eller när de kommer höra av sig om GMT.

Så jag är nöjd med att jag frågade forumet.
Först lärde jag mig att man har ökade chanser med bra historik. Sen sades det att man bara erbjuds x antal klockor per år beroende på metall. Vad tror ni, för mig låter det som att chanserna ökar att erbjudas fler klockor i framtiden om man tackar ja på det man skrivit upp sig på, även om det kanske dröjer till nästa år innan dom ringer igen?
 

Robbanc76

Cartier
Först lärde jag mig att man har ökade chanser med bra historik. Sen sades det att man bara erbjuds x antal klockor per år beroende på metall. Vad tror ni, för mig låter det som att chanserna ökar att erbjudas fler klockor i framtiden om man tackar ja på det man skrivit upp sig på, även om det kanske dröjer till nästa år innan dom ringer igen?
Man skriver bara upp sig på de klockor man har råd med och tänker köpa.
Jag skulle aldrig skriva upp mig på en klocka om jag inte har pengarna till den på banken
 

SRBOT

Cartier
Först lärde jag mig att man har ökade chanser med bra historik. Sen sades det att man bara erbjuds x antal klockor per år beroende på metall. Vad tror ni, för mig låter det som att chanserna ökar att erbjudas fler klockor i framtiden om man tackar ja på det man skrivit upp sig på, även om det kanske dröjer till nästa år innan dom ringer igen?
Du försöker diskuterar detta i fel tråd.. Här:
 
Topp