• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Sommarklockan kirrad

A0DB7072-3E2E-4E12-86F4-2CC07157BA23.jpeg
 
Är sugen på en ny tavla till min 18038. Har någon bilder på urvalet till referensnumret?
4C1EC737-83A6-47F4-AFD6-BDB630CBA542.jpeg
Ja den här var jäkligt mysig på läder.
Jag saknar inte min 118238 mindre när jag ser bilder likt denna och solen börjar titta fram!
Satte mitt nya fina TwoStitch på den enda klocka jag har i min ägo (fortfarande) som tydligen kan rocka ett läder.
Nu känns det svårt att sälja 🙄

Hjälp, om ni skulle gjort er av med denna 14270, vad hade ni ersatt den med? Jag behöver delvis få loss några kr och dels vill jag inte ha två st Explorer 1..

Så tipsnpå ersättare?
16493056780353875315661968698876.jpg
1649305804540935590091142724843.jpg

(Länken är mer el mindre som ny..)
Så känns som om jag sitter lite i ett skruvstäd, jag lär avyttra minst en Explorer, antingen denna (som jag hittills hade bestämt mig för) eller en 214270, eller båda å köpa nåt fläskigare för slantarna ist. Men de enda i dyrare klass jag tarvar efter är en, ursäkta OT, Lange för 480k kaduser i listpris..

Så, vad hade ni gjort? 😬❤
 
När kan man förvänta sig att dom nya modellerna kommer upp på chrono24? Jag är nyfiken på vad den gröna dj41 kommer läggas ut för. Är det någon som skrivit upp sig på en sån här?
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
När kan man förvänta sig att dom nya modellerna kommer upp på chrono24? Jag är nyfiken på vad den gröna dj41 kommer läggas ut för. Är det någon som skrivit upp sig på en sån här?
En vänlig påminnelse att det finns en dedikerad tråd för priser, listor etc gällande Rolex. Där är diskussionen het 🔥

 

Stuffe

Cartier
2-Faktor
När kan man förvänta sig att dom nya modellerna kommer upp på chrono24? Jag är nyfiken på vad den gröna dj41 kommer läggas ut för. Är det någon som skrivit upp sig på en sån här?
Jag har tänkt åka till en/två AD här i Nederländerna i helgen och höra om det är möjligt att skriva upp sig på en grön DJ alt rosa OP. Får se vad dom säger :D
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Lyssnade på något influencer i veckan som i sin podd sa att man inte skulle köpa hypen kring ”Tiffany”-blå urtavlor. Men jag diggar klockan, och tavlan 👌🏻
Sa denna influencer något mer matnyttigt?
Den isblåa tavlan till platina Daydate, var populär långt innan denna hypen kring moderna klockor med "tiffanyblå" ens fanns på tapeten.
 

Stuffe

Cartier
2-Faktor
Jag har tänkt åka till en/två AD här i Nederländerna i helgen och höra om det är möjligt att skriva upp sig på en grön DJ alt rosa OP. Får se vad dom säger :D
Hopplöst 😁 Nya gröna DJ vet dom fortfarande för lite om, så dom kan inte ens påbörja en väntelista.
OP och blå DJ är typ omöjligt.

Dom hade dock tre rolex att köpa, men 31 mm. Enda dom kan beställa är 28 och 31 mm.

Så jag väntar nog lite till nästa AD besök angående gröna DJ.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Den orimliga ökningen på den där rackaren är svår att motstå... men troligtvis ångrar man kanske att bli av med den ännu mer... :D
Om du måste sälja för att få loss pengar är det ju en sak, om inte, så tycker jag ändå behåll! Förutsatt att du gillar den 😎

Jobbigt att köpa tillbaka om du skulle ångra dig liksom 😉
 
Topp