Ja, det kändes som kunde vara något av ett inbyggt fenomen.Ser bra ut på natot, och angående ställa tiden så alla vostok jag har haft så brukar man få hålla mot litegrann så den inte hoppar tillbaks i uppdragarläget.
Verkar gå bra, kul klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det kändes som kunde vara något av ett inbyggt fenomen.Ser bra ut på natot, och angående ställa tiden så alla vostok jag har haft så brukar man få hålla mot litegrann så den inte hoppar tillbaks i uppdragarläget.
God Jul Beo och alla andra vänner här inne.Önskar er alla Ryssvänner en riktigt god jul med en NVCh-30 homage bild!
Tackar @Samlarn !och det var en rackarns fin antarctica du har där!God Jul Beo och alla andra vänner här inne.
Såg härligt ut! Mina ryssar har fått julledigt så jag syndar med japaner istället... Lägger inte ut någon bild på det här... ;-)God Jul från mig och "bananen" ute i skogen. Jul hemma är inget för mig så jag drog till skogs
Christmas "unplugged" som det anstår en brukare av ryska dykarur! *skrattar*God Jul från mig och "bananen" ute i skogen. Jul hemma är inget för mig så jag drog till skogs
Ha en fin julkväll iaf!Christmas "unplugged" som det anstår en brukare av ryska dykarur! *skrattar*
Traditioner är sköna tycker jag men ibland är det skönt att bryta sig ur rutiner. Skapa något eget. Bygga nya traditioner.
Det här blir ju ingen tradition - hoppas jag - men jag vakade in julafton djupt nere i ett bergrum. Lyssnade på när dagvattnet letade sig ner till grundvattnet.
Hade jag fått välja själv så hade jag varit nå'n annanstans men ibland väljer man inte själv. Jobb är viktigt. Jag tar igen firandet till nyår.
*haha* Ikväll blir det iallafall halva natten ovan jord.. Det är lugnt. Jag har fått julmat. Snapsen får vänta till nyårsafton.Ha en fin julkväll iaf!
Skönt att höra att du inte svälter!*haha* Ikväll blir det iallafall halva natten ovan jord.. Det är lugnt. Jag har fått julmat. Snapsen får vänta till nyårsafton.
Är det mineralglas på den där istället för plexi? Blev förvånad när jag läste att det inte var plexi på just den.God fortsättning!
En rysk julklapp infann sig allt. En snabb moddning så blev gubben nöjd.
Är det mineralglas på den där istället för plexi? Blev förvånad när jag läste att det inte var plexi på just den.
Grattis till din för det var en kul tavla undrar om den har nått med franska flygvapnet att göra?och riktigt fint skick är den i med!Den här tycker jag är riktigt jädra kul. Sitter bra på Phoenix MOD Nato.
Nu vill jag ha en vintage också.
Ungefär en sån som @Beo här ovan har vill jag ha.
Tackar för tipset. Får kolla lite.Grattis till din för det var en kul tavla undrar om den har nått med franska flygvapnet att göra?och riktigt fint skick är den i med!
Kolla efter 350 swinglug , wirelug eller eared på ebay så finns det en del bra där om du jagar vintage.
Gott nytt år på er alla!
Ja det kan det vara ju,det finns en Sukhoi vostok på Ebay med om du är nyfiken.Tackar för tipset. Får kolla lite.
Undrar om det inte ska vara ett par Sukhoi Su-34 eller vad de kan heta, och ryska färgerna.
--
Gott Nytt År allihop!
Se där ja... måste jag kolla in.Ja det kan det vara ju,det finns en Sukhoi vostok på Ebay med om du är nyfiken.
Mycket fin!vet du om det är med 2214 verk eller 2234(sekundvisaren stannar när du drar ut kronan)?
Tack. Den är enkel men kul 2214 tror jag. Har inte öppnat upp den än.Mycket fin!vet du om det är med 2214 verk eller 2234(sekundvisaren stannar när du drar ut kronan)?
En "Kubinka Air Base vostok" med två Su-27P (Kubinka står det på ryska i högra undre bågen på den här urtavlan på bifogad bild).Tackar för tipset. Får kolla lite.
Undrar om det inte ska vara ett par Sukhoi (Su-34?) eller vad de kan heta eller liknande och ryska färgerna.
--
Gott Nytt År allihop!
En "Kubinka Air Base vostok" med två Su-27P (Kubinka står det på ryska i högra undre bågen på den här urtavlan på bifogad bild).
De "ryska riddarna" är ett aerobatiskt demonstrationsteam från det ryska flygvapnet som ursprungligen bildades den 5 april 1991 på Kubinka Air Base.
Därav är planen så färgglada i rysslands färger