Bytte batteri och packningar. 470 kr, trevligt bemötande och alltid lite godis!Snyggt!
Vem gjorde den? Pris? Polering eller vad gjordes?
Edit: såg att den inte var polerad
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bytte batteri och packningar. 470 kr, trevligt bemötande och alltid lite godis!Snyggt!
Vem gjorde den? Pris? Polering eller vad gjordes?
Edit: såg att den inte var polerad
Bytte batteri och packningar. 470 kr, trevligt bemötande och alltid lite godis!
15-16? Typ..Vad får man ge för en beggad Skydiver i bra skick?
den är riktigt bra alltså!
Sluta ställ en massa konstiga frågor! Du ska ha en RolexVad får man ge för en beggad Skydiver i bra skick?
den är riktigt bra alltså!
FanboySluta ställ en massa konstiga frågor! Du ska ha en Rolex
Exempel från Blocket idag.....Är så fruktansvärt sugen på en Royal steel Classic eller en Worldtimer. Suget slog till när jag fick testa på en Chronolink.
Vilket pris ligger en Classic på begagnad? (Om man nu lyckas få tag på en)
Exempel från Blocket idag.....
Det var denna annonsen jag hade i åtanke, ville bara höra mig för om det var ett rimligt pris för en RSC begagnad?
Länken kostar 6900 kr. Ha en bra dag!Jag föredrar den på länk, och jag tror att den kan vara ganska dyr att köpa till i efterhand. Sen beror det ju på om du kan leva med gravyren på baklocket. Däremot borde det finnas utrymme att få ner priset då han ju vunnit den i en säljtävling så det är ju bonuspengar för honom, så då kan det ju vara värt att kolla med S&S eller Nymans vad länken kostar.
Då kan man ju lika gärna köpa en ny för 22 nånting!
Varje gång jag bär den slås jag av hur bra Skydivern är. Detta, mitt herrskap är definitionen av en riktig klocka.
Mycket trevlig på läder, får jag säga.
Håller med!
Will do, tar med @B1884 till Bergströms imorgon och så var det klart.
Bra där! Guld ska han ha också
Har sett dem någon tusenlapp billigare någon gång då o då, men då var de nog mer slitna, men utan gravyr å andra sidan......Det var denna annonsen jag hade i åtanke, ville bara höra mig för om det var ett rimligt pris för en RSC begagnad?
Ser att annonsen är borta på Blocket. Var det du som nöp den???Det var denna annonsen jag hade i åtanke, ville bara höra mig för om det var ett rimligt pris för en RSC begagnad?
Så tråkigt, men grattis ändå, du får säkert en trevlig helgStor besvikelse! Hade blivit lovad att få tillbaka min Tonneau från service idag för att kunna ha den på min födelsedag i helgen, men så blev det inte.... Så trist! Någon som har några tips på vart jag kan/bör lämna in min SS Royal Steel Chrono (ETA 7750) som också behöver servas? Vill inte behöva vänta flera månader på den också....
Riktigt go. Sitter bra på dig. Grattis! Jäkla bra sätt att börja helgen på.Nu har jag äntligen hämtat ut den, i svettig träningsoverall... Nöjd med känslan på handleden. Saknat en större klocka på gummi sedan jag sålde min Panerai. Får se hur tjockleken fungerar till kostymen, annars är den perfekt till det jag köpte den för - beater.