• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Staafen

ittam

Audemars
Ny affär med @Staafen och lika snabbt och smidigt som senast. Blev band denna gång och kommer med stor säkerhet göra fler affärer med herrn!
100% GG!
 

DG

Panerai
2-Faktor
Har sålt två stycken vintageklockor på distans till den goda @Staafen, trots årets struligaste affär på grund av PostNord, så var Staafen supertrevlig och extremt enkel samt mycket förstående under hela affären. En toppenkille som jag mer än gärna gör affär med igen! 100% Goodguy!
 

Pictor

Audemars
Har träffat och gjort affär med denna trevliga man, en god och glad forumprofil. ”Rekommenderas å det varmaste”som man sa förr när man var riktigt nöjd.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Mötte upp @Staafen och köpte en vintageklocka. En smidig affär och ett dessutom ett mycket trevligt möte med lite klockanack! Helt klart 100% GG🙂
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ännu en F2F-affär med @Staafen, denna gång blev det dessutom 2 klockor! Återigen en mycket trevlig affär och jag ser fram emot många fler trevliga affärer i framtiden. 100% GG
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Har både sålt och köpt av @Staafen tidigare, denna gång blev det en fin Movado som fick flytta hem till mig. Alltid korrekt beskrivning av skick och snabb leverans. Dessutom en mycket trevlig herre!
 
Topp