• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om Sommarklockor 2017

Cryssarn

Rolex
20170218_153029.jpg

Suktade efter en vit klocka förra sommaren, så nyförvärvet får nog mycket tid på handleden i sommar
 

DrKlocka

Audemars
Jag brukar köpa en rolig sommarkatt varje år, något badvänligt och inte vintage-ömtåligt. Förra årets Zodiac V-Wolf har @Stroboman , och årets före det var det en Mako XL, som jag tror har snurrat några varv här nu. @Moorflax köpte den av mig.
I år blir det denna, inköpt redan i januari. Känns bra!
IMG_6300.PNG

Om inte @aptorsken får hjärnsläpp och råkar 50%-reabumpa sin bratte...
Det är inte helt omöjligt, men då måste du våga gå en envig mot mig med värjorna du köpte
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det är inte helt omöjligt, men då måste du våga gå en envig mot mig med värjorna du köpte

Låter ändå som en bra plan! Jag ska ändå ned till Uppsala på vårsidan och träffa några vänner (bland annat Jesper). Då kan vi ju reda ut detta, efter en bägare eller sju.

Jag kan ställa upp som sekundant och ta hand om klockan så länge. Om det skulle bli dubbelträff och oavgjort skulle det ju vara synd om den bara hamnade i en bevispåse :D
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
IMG_0912.JPG

Detta får bli sommarklockan för mig. Jag har fan inte ens haft möjligheten att se den i riktigt soljus än sedan jag köpte den då denna årstid aldrig verkar ta slut?!
Antar att den glimmar rätt bra i solen, eller vad säger du @aleks som själv har bevittnat det? Jag hoppas att jag har något att se fram emot iafl :cool:
Så craaazy good....

Nääästan halvvägs med denna. Längtar till uteservering nu..
IMG_20170314_174944.jpg
 
Topp