• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tavelbyte förnöjer.

Hellveg

Omega
Bägge tavlorna är snygga på lite olika sätt men måste måste ändå säga att den första smäller högre här. Löjligt snygg med champagnetavlan!!
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Ett klart lyft! Med gamla tavlan kan bli lite för mycket 'gult', men båda är snygga på sina sätt. Och du har ju några fler DDs att välja bland dessutom. :)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Den blev finare tycker jag!

Grattis till att nästan ha en lapis :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Nääää, bättre innan. Ta fram verktygen, häll upp en stooor grogg och ge dig på tavelbytet själv.

Och glöm inte filma;)
 

_jonte

Patek
Snyggt som sjutton blev det! Matt tavla klart finast oavsett färg, men gillar verkligen den blåa med. Kul och ovanlig.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Tycker klockan känns mer unik och lite roligare med den matta blågrå tavlan, är det onyx index?

Sen känns det som att det bara är positivt om den sticker ut lite i din samling, när många tävlar om uppmärksamheten gäller det att differentiera sig!
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Gillade båda två , brukar inte gilla romerska siffror , men den var fin, kul att nunna variera .
Extra kul att det var org. tavla.

Grattis till en fin dinka !
 

Wemb

Cartier
Personligen gillar jag den blåa tavlan mer.
Som andra före mig sagt - det bryter av på ett snyggt sätt.

Kör på den blå!
 
Den blå tavlan gifter sig med gulguldet så jag säger thumbs up

reagan.jpg


Sedan är ju ronerskt väldigt inne nu..................i alla fall på KS ;)

Grattis till ett lyckat byte.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Klart en förbättring, gillar blåa tavlor, riktigt nice att den är blåmatt tavlan . Skall jag hitta något litet fel så är det att tavlan inte har stavindex istället. Faktiskt nästan den ända klocka jag inte föredrar varken romerska eller arabiska siffror på. Summan av kardemumman blev, att du fick lite större brädd på din DD samling mannen.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Romerska siffror på blå tabla funkar bättre än på vit/champ, om du frågar mig. Tycker det blev myvket elegant :)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Ser nästan ut som ett dött lopp om vilken tavla ni föredrar om ska tro på kommentarerna, sånär som på en villfaren människa som ville att jag skulle dricka grogg istället så är jag tacksam för era synpunkter, kul!:) smyger in en kvällsbild också!
2015-02-05 20 54 14.jpg
 
Topp