• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

YearZero

Omega
Pratade med en kille på Bergströms för några veckor sedan och han tyckte att den uppfattas mindre än en DJ. Vad tycker du?
 
image.jpeg
Pratade med en kille på Bergströms för några veckor sedan och han tyckte att den uppfattas mindre än en DJ. Vad tycker du?

Jag har inte prövat nyare DJ36 men den bärs större än dom äldre iaf:) 17,5-18 cm har jag
 

M021

Rolex
2-Faktor
Grymt.
Ser fram emot att lägga vantarna på min så fort den kommer.
Vad gäller 36mm vs 39 så är jag glad för 36. Blev väldigt besviken på OP39 där jag tycker 36mm fortfarande funkar bättre.

Vad gäller ETA har jag alltid haft svårt för det. Dock så känns det som det perfekta urverket för denna klocka, Tudor är smarta när det gäller pris/funktion i relation till Rolex vilket är smart gjort, annars skulle dom hamna i identitetskris som omega och breitling har gjort skulle jag vilja påstå.
 

Ruben

Rolex
Då är den här:) Första intrycket är att det är en fantastiskt fin klocka som bär fint trots sina 36mm Jag har 17,5 till 18 cm handled:) Jag var innan rädd att caset skulle vara lika klumpigt som på vanliga Blackbay men det är den absolut inte, den är perfekt tjocklek:)

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Grattis till den första på forumet!
Den ser intressant ut! Måste prova den någon dag.
 

Sammeh

Cartier
Det är verkligen fascinerande att du verkar vara den första som får klockan. Finner inte några tecken på att någon annan skall ha fått tag i en ännu..
 

Sammeh

Cartier
Det är nog ganska många som vill ha den. Det finns tre ADs inom behagligt avstånd för mig. Har ringt och mailat alla tre men bara en har tagit sig tiden att besvara mig. Dem skulle återkoppla när dem hade mer information. :)
 
Topp