• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Tack! Det är 36m har inte så stor handled så 36 tyckte jag passade mycket bättre!
36mm är helrätt och lite farligt. Allt annat känns stort nu.
IMG_20171201_213029.jpg

Men jag instämmer. Haft min i 2v och den är så jäkla bra.

Jag gillar att det är en "dykartavla" i en dressig boett. För min smak är det en fullträff :)
 

Niklasjansson

Breitling
36mm är helrätt och lite farligt. Allt annat känns stort nu.
IMG_20171201_213029.jpg

Men jag instämmer. Haft min i 2v och den är så jäkla bra.

Jag gillar att det är en "dykartavla" i en dressig boett. För min smak är det en fullträff :)
Haha exakt! Först såg de konstigt ut att den var liten men endå bra storlek, satte på min longines hydro som är bara 39m inte så stor skillnad igentligen men det känns som att ha en puck på armen haha
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Haha exakt! Först såg de konstigt ut att den var liten men endå bra storlek, satte på min longines hydro som är bara 39m inte så stor skillnad igentligen men det känns som att ha en puck på armen haha
39m är rätt stort :p men hänger med. Drog på min Sinn 104 som mäter 41mm och den kändes bra stor alltså.

Så att äga en 36mm kan ha pajat min klocksamling lite haha :D
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Tack! Det är 36m har inte så stor handled så 36 tyckte jag passade mycket bättre!

Haha exakt! Först såg de konstigt ut att den var liten men endå bra storlek, satte på min longines hydro som är bara 39m inte så stor skillnad igentligen men det känns som att ha en puck på armen haha
Jag har bara 17cm handled men diggar 79220 skarpt och tycker den sitter störtskönt på armen.:)
0BC1285A-B94E-4EB2-BA85-0A8141C17E96.jpeg
 

KORosli

Breitling
2-Faktor
Heisann!
Etter å ha blitt overbevist av min gode kompis Wilbur til å ta skrittet inn i klokkeverden, og etter mye vurdering av hva som kunne passe, landet jeg endelig på Pelagosen. Har brukt den nå i noen uker, og må si jeg er storfornøyd! Utrolig kul klokke, som går til alt, og som er noe annet enn rolex sub :)
Legger ved noen bilder jeg har tatt de første ukene:D
Tudor 1.jpg
tudor 2.jpg
tudor 3.jpg
tudor 4.jpg
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Heisann!
Etter å ha blitt overbevist av min gode kompis Wilbur til å ta skrittet inn i klokkeverden, og etter mye vurdering av hva som kunne passe, landet jeg endelig på Pelagosen. Har brukt den nå i noen uker, og må si jeg er storfornøyd! Utrolig kul klokke, som går til alt, og som er noe annet enn rolex sub :)
Legger ved noen bilder jeg har tatt de første ukene:D
Tudor 1.jpg
tudor 2.jpg
tudor 3.jpg
tudor 4.jpg
Hej!
Grattis till valet av en mycket fin klocka!:)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Heisann!
Etter å ha blitt overbevist av min gode kompis Wilbur til å ta skrittet inn i klokkeverden, og etter mye vurdering av hva som kunne passe, landet jeg endelig på Pelagosen. Har brukt den nå i noen uker, og må si jeg er storfornøyd! Utrolig kul klokke, som går til alt, og som er noe annet enn rolex sub :)
Legger ved noen bilder jeg har tatt de første ukene:D
Tudor 1.jpg
tudor 2.jpg
tudor 3.jpg
tudor 4.jpg
Snyggt! Sitter riktigt bra på dig och härliga bilder. Känns som dess toolighet passar dig bättre också än en sub att döma av bilderna :)
 
Topp