• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

PJW

Audemars
2-Faktor
Helvete. Jävla skit. Aja, som sagt - Ilir hade inte så jäkla mycket på att torska på den matchen. Tvärtom. Men men. Nu håller tummarna för Alex.
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
Grym ground and pound men stående va ju inte så imponerande. Vinst i alla fall och det ganska överlägset så man får väl vara nöjd.
 
  • Like
Reactions: PJW

PJW

Audemars
2-Faktor
Grym ground and pound men stående va ju inte så imponerande. Vinst i alla fall och det ganska överlägset så man får väl vara nöjd.
Håller med dig. Snyggt av honom att byta game plan och gå ned på mattan när han insåg att Blachowicz var för farlig på fötter. Därifrån var det ju total utklassning. Kul med vinst! Nästa, Bader?
 

SSL

Audemars
Sverige är så kassa på att rapportera om fighting. Ska börja följa UFC konton på Twitter så man inte missar igen.
 

Klockers

Cartier
Sverige är så kassa på att rapportera om fighting. Ska börja följa UFC konton på Twitter så man inte missar igen.
image.png
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Samma här och när han fick ett par smällar i början så började tankarna gå till fighten mot Rumble. Men det här slutade ju bättre :)
Man vart lite orolig i början men Alex har en jävla bra haka och han behövde nog en vinst för självförtroendet så känns bra att han tog det säkra före det osäkra.
 

SSL

Audemars
Jobbigt läge för Pitbull när han hamnade under när han fällde Barnett. Men han verkar ha repat sig hygligt.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Blev inte alls imponerad över Alex, inte i början i alla fall. Kändes otroligt ringrostig i sitt stående, och tog ett gäng onödiga smällar ( som vanligt iofs. ) sen tyckte jag dock att han gjorde det bra för att ta hem vinsten, bra nedtagningar och relativt fint groundgame.
Tycker Alex - Bader ska bokas som nästa, nära i rankning och båda från vinster.

Illir tyckte jag vann 1a och var någorlunda nära på att avsluta Bader, men väldigt förutsägbar med nedtagning. Snygg KO av Bader. Däremot tycker jag inte Illir ska skämmas över insatsen.

...... Även ett stort grattis till Jack som tog sin första seger i UFC ikväll, ska bli intressant att följa hans resa.

Trist för en gammal favorit i Arlovski. Hade hoppats på en snabb knock.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Jag läser inte Aftonbladet tyvärr. Så får väl skylla mig själv. Men nu följer jag UFC Europe på Twitter där jag har alla andra nyheter, å dom verkar bomba ut info. :D Kommer väl missa ändå i framtiden för att som skriver för mycket.
Ett annat tips är att lite då och då spana in kimura.se och mmanytt.se :)
Då har man full koll på allt som händer!
 
  • Like
Reactions: SSL
Äntligen åkte Uriah Hall på knocken! Skönt att Brunson kapitaliserade på att Hall alltid backar med hakan i vädret. Lite tidigt stopp då jag gärna sett att han fick äta lite mer slag. Tråkig gala men definitivt höjdpunkten.
 
Topp