Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strålande! Och med AOPA-loggan också.... Praktexemplar. Kul att han använder den. Pratade ni mer klockor?
Grym, har själv en likadan på väg in!
Äldre referens av Aquanaut? Såg lite halvknepig utSitter på möte och watchswappar med en kollega.
Japp. En ung kille. Han hade denna och en Panerai 090 som han köpt ny för 5 år sedan. Har rekryterat honom till KS! Han är på jakt efter en Rolex som nästa klocka. Eller en Speedy... Jag förklarade för honom att han kan börja med vilken som. Han kommer troligen att äga båda så småningom i allaStrålande! Och med AOPA-loggan också.... Praktexemplar. Kul att han använder den. Pratade ni mer klockor?
Snygg matchning med det gröna+Tankar bilen
Men hallå. Begriper du inte att skoshopping för dig är ett sätt att köpa skor men för henne ett sätt att umgåsÄr jag unik? Jag bestämmer mig i samma sekund jag får på mig en ny sko. Jag behöver inte gå omkring, fråga samma sak 20ggr. "Är den fin? "Är den fin på MIG?"
Jag provar inte skor jag inte tycker är snygga, sitter de då bra/är sköna köper jag dem.
Verkar hoppfullt med DJ:n och KG verkar ha det riktigt bra.Datejusten ligger still (mäter gångreserven, passerade just 42 timmar)
Jaquet Droz är hos urmakaren och blir ompysslad.
Jag och Knut Gadd tröstar oss under tiden med lite Ardbeg 10 år.
Postar en bild på Jackie... och väntar vidare...
Jajamän, jag läste på nåt annat forum att reserven låg kring 42 timmar så det här är nog godkäntVerkar hoppfullt med DJ:n och KG verkar ha det riktigt bra.
Skulle säga upp till 48 timmar för 31xx verken så vi får se var du landar, 42 är ju bra om klockan inte är nyservad.Jajamän, jag läste på nåt annat forum att reserven låg kring 42 timmar så det här är nog godkänt
Den är nyservad hehe, ja det är bara att vänta och seSkulle säga upp till 48 timmar för 31xx verken så vi får se var du landar, 42 är ju bra om klockan inte är nyservad.
Välkommen till forumet! Schysst klocka du har, aldrig fel med longinesTja! Mitt första inlägg på ett nedrans coolt forum! Pappajobbar med min Longines heritage column wheel Trevlig dag!
Vi väntar med spänning.Den är nyservad hehe, ja det är bara att vänta och se