• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dronten

Cartier
Tröstsänker en Macciato efter Panerai/påve-fiaskot. :)
image.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Strålande! Och med AOPA-loggan också.... Praktexemplar. Kul att han använder den. Pratade ni mer klockor?:)
Japp. En ung kille. Han hade denna och en Panerai 090 som han köpt ny för 5 år sedan. Har rekryterat honom till KS! Han är på jakt efter en Rolex som nästa klocka. Eller en Speedy... Jag förklarade för honom att han kan börja med vilken som. Han kommer troligen att äga båda så småningom i alla
fall..:)
Nu lite avslappning efter rekryteringsarbetet.
image.jpeg
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Är jag unik? Jag bestämmer mig i samma sekund jag får på mig en ny sko. Jag behöver inte gå omkring, fråga samma sak 20ggr. "Är den fin? "Är den fin på MIG?"
Jag provar inte skor jag inte tycker är snygga, sitter de då bra/är sköna köper jag dem.
Men hallå. Begriper du inte att skoshopping för dig är ett sätt att köpa skor men för henne ett sätt att umgås :)
 

Johanoh

Breitling
Beställde några Perlon armband från länk borttagen av admin, fick klockarmbandet efter en dag. Beställde svart, brunt, grönt och orange. Svin värt! Finns en rabattkod så får man 20% rabatt, "jag vet nog hur man smygannonserar." Lycka till!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp