• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Min tant har en Longines "smyckesklocka" 26mm(?)) en omega DeVille med blå sunbursttavla och diamantindex 32 mm,en Sjöö Sandström Royal Steel 32 mm, en tissot (1500kr på läder, exakt namn vet jag icke.)
Och sen de två hon använder mest. En Rolex Oyster Perpetual 31mm med lila/grapefärgad tavla och en Tag Heuer aquaracer 32mm.

Hon har ögonen på en Sjöö Sandström utc chronograph, en Reverso och och nån mer jag inte kan komma på såhär på rak arm.

Iofs är det väl oviktigt.. det är MINA klockor pengarna ska investeras i! :):D:sjoosandstrom::omega::rolex::jlc:

Mvh Roffe Luff
 
Hon är för övrigt inte främmande för att sälja någon/några av dessa för rimligt pris.
Dvs alla utom Rolex och Tag Heuer'n. Bara att skriva och fråga, så kan du få diskutera med nå själv.

Ursäkta för off topic.
De kommer för övrigt upp så K&S inom snar framtid.

Mvh Roffe och nästa fru/blivande exfru.. Hehe;)
 
Senast ändrad:

777CHRONOS

Cartier
Professional Dealer
Min hustru bryr sig inte om så världsliga ting :)
Nautilusen sitter dock rätt ok på henne tycker jag

5C307F8C-99AE-4AD0-865C-5B4D03DF035C.jpeg
4F8A39E2-ABC3-4E76-BDE8-4FF090FD4994.jpeg
Ser mkt bra ut :cigar:
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Tips på nån billig klocka till tjejen? Typ max 2000kr. Hon har massvis men är klockor av dålig kvalitét.

Hon gillar inte små klockor (buu!) Många av hennes är större än mina haha. Gillar roséguld (inte "vanlig" guldfärg) och inte digitalt.

Hon hatar mitt klockintresse. De flesta av hennes är köpta för flera år sen och har slut på batteri (jag ska byta batteri i några) Men skulle vara kul om jag kunde hitta en "riktig" klocka som hon kan tycka om och "bry" sig om. Men kanske är en dålig idé?

Nån Seiko 5 med guldarmband kanske eller nånting?
 

Krippa75

Breitling
Frun är mer för juveler egentligen, sitter rejält med vitt guld, platina och diamanter på fingrarna.
En Cartier Pascha har jag ändå lyckats lura på henne...
 

Bilagor

  • D6BB91E6-05D3-4695-841A-48DB6D4CF448.jpeg
    D6BB91E6-05D3-4695-841A-48DB6D4CF448.jpeg
    118.3 KB · Visningar: 11
Topp