• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Zee

Cartier
#seiko
 

Bilagor

  • 20210110_162306.jpg
    20210110_162306.jpg
    591 KB · Visningar: 24

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Se den, kanske tycker du annorlunda.

Japp, höga förväntningar hade jag med.
Problemet är ju att den är på tok för svag..
Får se, bara av att läsa infon så blev jag lite misstänksam. Antingen en dunderhit eller skit😅 Väljer nog nån annan film ikväll istället! Kanske Greenland😁
 

Herr Gås

Banned
Såg Tenet igår.
Herregud vilken soppa, största besvikelsen på år!

Skönt att nån håller med mig! Alla älskar den verkar det som. Jag tyckte bara Nolan gjort det för komplicerat för att bräcka sina tidigare filmer. Det vart bara rörigt...

Instämmer i kören, två kompisar drog med mig för att se den på bio i höstas. Hade inte kollar upp storyn på förhand så jag satt i biosalongen helt oförstående och fattade ingenting.
 

ScubaKing

Audemars
Tenet, major disaster, hängde med första timmen, sedan spårade det totalt. Ett gäng IPA till filmen gjorde inte saken bättre att hänga med

Det finns två vägar att gå. En är rätt och en är fel...

1 - Man berättar en historia som är krånlig och invecklad i sig själv, detta brukar kunna bli lyckat. Precis som Inception, The Prestige, Vanilla Sky, Matrix och Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

eller...

2- Man gör en historia krånlig för att den ska vara "svår", detta bli alltid fiasko. Precis som Tenet...
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Det hjälpte inte att vara nykter. Såg även 2st förklaringsvideor på Youtube, blev något klokare men var fortfarande förvirrad

Det finns två vägar att gå. En är rätt och en är fel...

1 - Man berättar en historia som är krånlig och invecklad i sig själv, detta brukar kunna bli lyckat. Precis som Inception, The Prestige, Vanilla Sky, Matrix och Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

eller...

2- Man gör en historia krånlig för att den ska vara "svår", detta bli alltid fiasko. Precis som Tenet...
Nolan brukar ju vara mästare på komplicerade intriger, med alternativa tidslinjer, här blev förvirringen total. Synd att gamle mästaren Michael Caine som brukar vara suverän i Nolans filmer bara medverkar i någon enstaka scen
 

Zhersz

Omega
Kollade precis på The Assistant med Julia Garner (Ruth) från Ozark. En av de sämsta filmerna jag sett på väldigt länge.....
 
Topp