• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchout Event 2017

sir alex

Panerai
IMG_8178.JPG
IMG_8181.JPG
IMG_8184.JPG
Måste säga att efter att ha sett nya Sea Dwellern IRL så betalar man ett extremt premium för en liten röd text och möjligheten att dyka djupt (vilken ingen gör med den klockan). Det mest imponerande med den modellen är Rolex marknadsföring och förmåga att skapa ett villha-begär.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Var väl två klockor som fick igång mig, Panerai Mare Norstrum och BP med vita/orangea bollen på tavlan på Nato, länken är på tok för bred för den klockan och tyvärr var bandhornen inte så snygga
 

Vasilis

Omega
Tack alla för ett riktigt bra event igår! Riktigt kul att få uppleva sin första watchout och alla nya vill ha begär! Kändes dock som hälften av människorna där hade noll intresse av klockor utan kom bara för att visa upp sig.
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Om Man asar med BP Mil-Spec på klockmässa så innebär det väl rimligtvis att man har fler ex kvar att kränga? Hur många ex var den limiterad till?
 

demondave

Rolex
Om Man asar med BP Mil-Spec på klockmässa så innebär det väl rimligtvis att man har fler ex kvar att kränga? Hur många ex var den limiterad till?

500 ex vill jag minnas. Enligt BP:s rep i montern är den sold out i deras ögon, alla ex är tingade av butiker. Enda hoppet är om någon butik har en otecknad eller får ett avhopp.

Jag är ju jäkligt tacksam att dom tog med två, så att jag fick testa den på både länk och nato :D
 

MånsT

Rolex
Hur fungerar detta evenemanget? Krävs inbjudan eller är det fri tillgång? Och vad bestämmer huruvida man får prova och klämma eller bara titta i montrar?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Herr Yonsson!
min Blancpain har redan fått min fru att dra. Mina släktingar varnar mig för att jag blir utfryst, men jag måste gänga med denna underbara blå. har du familjeråd i en svår köpsituation, där klockor har en avgörande verkan, för vidare fortplantning?
Släkt är ändå mestadels till bekymmer. ;)
Om Man asar med BP Mil-Spec på klockmässa så innebär det väl rimligtvis att man har fler ex kvar att kränga? Hur många ex var den limiterad till?
Troligtvis en prototyp...
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
Topp