Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som är där och kan se om JLC har sin Memovox boutique edition i montern?
...eller är PP bara för VIP??Nymans/Krons är inte återförsäljare för Patek Philippe.
Säger detta sällan: Vänster är bättre.
Jag blir alltid så kluven när jag ser gen 2 jämnförd med gen 3. Själva boett formen funkar bättre på gen2.
Japp!Det var bättre förr...
Skydwellern växer ju fler wristshots jag ser på den.
Fråga om du får köpa ett.
Jag har funderat mycket på eventet och kommit fram till en slutsats. Jag såg honom/henne först av en slump, sedan såg jag den blå sunburstavlan och sedan allt.... Blancpain! detta är för mig total magi! Total urologi!Mina lösgluggar ramlade ur när jag skådade denna!!!! Listar på ca 160 000 kr. Ännu mer sms-lån blir det...
Bra size! Tavlan fin men något bred bezel för storleken. Ballt med rotorn de behandlar så att det ej ska blinga å synas är guld.Fråga om du får köpa ett.
Vad tyckte du om klockan (mil-spec)?
Guld med platinabeläggning.Bra size! Tavlan fin men något bred bezel för storleken. Ballt med rotorn de behandlar så att det ej ska blinga å synas är guld.
Jag har funderat mycket på eventet och kommit fram till en slutsats. Jag såg honom/henne först av en slump, sedan såg jag den blå sunburstavlan och sedan allt.... Blancpain! detta är för mig total magi! Total urologi!
Jag vet! Typ lite ironi! Bra att ni alltid är vakna på KS.