rogart-63
Pandion
Två minuter före mig. Missade att det redan fanns en tråd om den. HUH?Han menar nog samma som jag tänkte på i denna tråden:
https://klocksnack.se/threads/den-lilla-är-denna-äkta-tråden.39215/page-17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två minuter före mig. Missade att det redan fanns en tråd om den. HUH?Han menar nog samma som jag tänkte på i denna tråden:
https://klocksnack.se/threads/den-lilla-är-denna-äkta-tråden.39215/page-17
menar inget negativt, dessutom har du ju slagit rekord för flest profilbytts byten på 2 dar, samt flest inlägg på 2 dar efter att ha registrerat sigom jag ska läsa mellan raderna får jag nästan känslan att du stör dig lite på det hela att folk hjälper till... Är som sagt obekant med vad för sort oskrivna regler som gäller på forum och är väl inte heller snille när de kommer till sidans funktioner, hur man söker osv därav anledningen till att jag slänger ut alla frågor här. Men för din info är jag GENUINT intresserad numera när jag hör hur alla pratar och vilka kunskaper de besitter så jag är inte bara här för att fiska efter råd och sen avsluta medlemskapet och dra vidare... Tanken är att jag också förhoppningsvis ska bli långvarig här och hade jag inte haft ärliga intentioner och vart intresserad på riktigt hade jag inte uppdaterat sidan var 30:e sekund och snabbt svarade tillbaka... Fick dessutom skit för första gången på jobbet idag då jag "lekte för mycket" med mobilen.. Men som sagt, OM jag tar för mycket plats eller flertal stör sig så är jag inte här för att röra om i grytan utan accepterar det och lämnar er ifred och söker mig till andra forum..
edit: felpost.menar inget negativt, dessutom har du ju slagit rekord för flest profilbytts byten på 2 dar, samt flest inlägg på 2 dar efter att ha registrerat sig
Khoda hafez
EDIT: okedit: felpost.
haha kan du?
haha kan du?
niceeeGivetvis!
Nånting måste jag ju va bäst på.menar inget negativt, dessutom har du ju slagit rekord för flest profilbytts byten på 2 dar, samt flest inlägg på 2 dar efter att ha registrerat sig
Khoda hafez
Chilla på det. Surfa på forumet några veckor, läs alla intressanta trådar och kolla in Dagens klocktråd så kommer du lära dig väldigt mycket och samtidigt se allt vad som erbjuds.
Och haka inte bara upp dig på Rolex bara för att det är Rolex, lova oss det. Det finns många otroligt fina klockor som inte är Rolex
Så alltså: Köp inte bara en random Rolex bara för att!!! Det är trots väldigt mycket pengar det handlar om.
Vänta bara till du har köpt din första mekaniska "riktiga" klocka och tror att du ska bli nöjd med den..
Är väl som med fruntimmer och skor, går det att ha för många par?
Tänk då nu när du ska ha ett rum till för alla klockor också!Hahaha har ett separat rum för mina skor och väskor.. De är ju som mina bebisar..
Ta det lugnt nu, skor är viktiga grejer. En skämtar inte om skor.Hahaha Mmm I wish men man kan ju alltid drömma.. Då får jag börja sälja bort skorna och väskorna och då har jag mer eller mindre sålt min själ till djävulen..
Fantastiskt hur en tråd med syftet att avhandla huruvida en klocka är fejk eller ej kan bli 10 sidor lång, när vi fick svar i kommentar #2.
@The newbie
Lite inspiration till ditt kommande klockköp:
https://klocksnack.se/threads/den-lilla-tråden-om-damklockor.46567/
jag svär klocksnack är för beroende framkallande, har varit inne på hemsidan nästan 4 timmar per dag………….. måste sluta
Inte ofta för min del. Men det beror på att jag gillar mina andra bättre.
Vad är den andra för typ av klocka då?
Alla dina klockor år såna som inte ens din dotter vill ha. Det har en fågel kvittrat i mitt öra. Din dotter är klok och har stil, till skilnad från hennes far.Några Omegor, Certinor och en Casio.
Hon vill inte ha någon armbandsklocka alls, för att där hon ska jobba får man inte ha vare sig armbandsur eller andra smycken på handleden. Då fick hon sin farfarsfars gamla fickur som examenspresent istället.Alla dina klockor år såna som inte ens din dotter vill ha. Det har en fågel kvittrat i mitt öra. Din dotter är klok och har stil, till skilnad från hennes far.
293 posts, and counting, på en "är den här äkta"-tråd - all time KS-high?
293 posts, and counting, på en "är den här äkta"-tråd - all time KS-high?
Lite nyfiken bara, de flesta här verkar ju ha minst en dyr klocka, och då undrar jag har ni alla välbetalda jobb eller är majoriteten börsmäklare eller dyl...
Jag som är rätt så färsk på forumet och kommer in med "nya ögon" och hör hur mina vänninor låter när vi pratar om killar och den allmänna åsikten om folk med dyra klockor med rolex är väl att de inte är "vanliga knegare" utan advokater, toppmäklare eller framgångsrika entreprenörer. Tror de flesta "Svenssons" tänker så, så jag var/är tvungen att fråga..
Lite off topic nu, I know men vill bara en gång för alla reda ut det för mig själv då jag har chansen att kasta ut frågan... Om ni VILL berätta om vad ni sysslar med så skulle det vara kul att höra annars räcker det bara om ni svarar "ja eller nej" på min påstående...
Själv jobbar jag som sminkartist och det är inte så välbetald men roligt arbete som också ger mig förutsättning att starta eget inom en snar framtid när jag har tillräcklig bred nätverk.
Jobbar på en Ica och ibland med lite annat. Använder alltid klockan oavsett arbetsmiljö. Brukar dock mest ha klockan under arbetshandskarna. Hellre pengar i klockor än på banken.Stort tack för svaret. Du är inte den första som säger så och det ligger väl nåt i det så jag ska nog till nymans och testa samt se hur de känns på armen..
Men ni som äger rolex, använder ni de vardagligt också? Jag vill nämligen kunna ha de även på jobbet men tänker samtidigt på känslan när en helt nyinköpt klocka för första gången slår mot väggen