Även om det inte finns ett nic kan personen vara mer eller mindre känd i vintagekretsar. Alltså kan det finnas värde i att nämna vem det är även om du inte vet nic. Förstår att det kan kännas olustigt att outa ngn men är bra i de fall de försöker sälja avancerat fake... Han kan ju mycket väl försöka sälja annat fake i framtiden, och då hjälper det föga att vi vet att just denna är fake.Jag är INTE inblandad i försäljningen av denna klocka, den finns i USA enligt säljaren som inte har angett sitt namn, då den inte ligger till salu på något forum finns inte ens ett alias att namedroppa. Finns det någon speciell tråd där ni lägger ut bilder / varningar så alla på detta forum kan bli varnade om någon missat denna tråd där det framkommer ganska tydligt att den är fake så hjälper jag gärna till med det. När och var denna till salu med dom bilderna Per la upp och vad var det för pris på den då och finns det en varning på detta i detta forum från det tillfället jag har missat för då hade jag inte behövt ställa mina fråga och få detta varma välkomnande.....
Edit: Jag anser att du har fått ett varmt välkomnande. Om vi nu utgår från att du är en hederlig person som funderade på att köpa denna har detta forum just sparat dig mer än 100k...