Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om den tickar högt när den går är den nog fake, den ska gå väldigt tyst...Varför skulle den inte vara äkta? Bara att snurra framåt och se om timvisaren hoppar som den ska.
Varför skulle den inte vara äkta? Bara att snurra framåt och se om timvisaren hoppar som den ska.
Om inte dina punkter ersätts med siffror så kan du nog glömma att den är äkta.
Eller så vet Pawnshopen inte vad de harOm inte dina punkter ersätts med siffror så kan du nog glömma att den är äkta.
Så sant som det är sagt...Om inte dina punkter ersätts med siffror så kan du nog glömma att den är äkta.
Jag hittade en liten videosnutt som visar klockans halvgalna komplikationÄven om den var äkta och kostade $125, så skulle jag inte ha köpt den, då den hade den flummigaste tavlan ever, hur i hela j... friden skall man kunna veta vad klockan är, ehe, är den 12:30 eller är den 08:10 eller är det bara jag som är riktigt jävla dum i hela jävla huvudet !!!
12:10...Även om den var äkta och kostade $125, så skulle jag inte ha köpt den, då den hade den flummigaste tavlan ever, hur i hela j... friden skall man kunna veta vad klockan är, ehe, är den 12:30 eller är den 08:10 eller är det bara jag som är riktigt jävla dum i hela jävla huvudet !!!
Om man byter ut urtavlan mot en traditionell dito kanske man kan få folk att tro att de hamnat i "Twilight Zone" ?Även om den var äkta och kostade $125, så skulle jag inte ha köpt den, då den hade den flummigaste tavlan ever, hur i hela j... friden skall man kunna veta vad klockan är, ehe, är den 12:30 eller är den 08:10 eller är det bara jag som är riktigt jävla dum i hela jävla huvudet !!!
Du är för gammalmodig min vän!Även om den var äkta och kostade $125, så skulle jag inte ha köpt den, då den hade den flummigaste tavlan ever, hur i hela j... friden skall man kunna veta vad klockan är, ehe, är den 12:30 eller är den 08:10 eller är det bara jag som är riktigt jävla dum i hela jävla huvudet !!!
Dålig passform på glaset? Är det safir? Varför extrasiffror mellan de målade?
Nu har jag verkligen noll och ingen koll på FM, men att det är siffror över hela tavlan rimmar väl ganska bra med just denna modell?Dålig passform på glaset? Är det safir? Varför extrasiffror mellan de målade?