Det är du som är en riktigt dumjävel, vad sysslar du med egentligen? Skänk pengarna och skicka länkbiten, rädda det lilla som kan räddas kan.Du är så sjukt löjlig som inte håller dig till pm, feg jävel som behöver uppbackning på varenda inlägg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är du som är en riktigt dumjävel, vad sysslar du med egentligen? Skänk pengarna och skicka länkbiten, rädda det lilla som kan räddas kan.Du är så sjukt löjlig som inte håller dig till pm, feg jävel som behöver uppbackning på varenda inlägg
Nej behöver ej uppbackning. Men du har en tendens att ljuga ihop vad jag skrivit på PM. Du har brutit mot reglerna genom budgivning samt sälja någon annans klocka.Du är så sjukt löjlig som inte håller dig till pm, feg jävel som behöver uppbackning på varenda inlägg
Sa tossefarSom vanligt i de här trådarna är alla inblandade riktigt underliga typer...
Absolut inte. Men varför ska detta vara en forumtråd och inte en konversation i pm? Jag köper köparen lägger ett omdöme, det är helt rätt att ge kritik.Har du något att dölja?
Absolut inte. Men varför ska detta vara en forumtråd och inte en konversation i pm? Jag köper att köparen lägger ett omdöme, det är helt rätt att ge kritik.
Om någon säljare/köpare vägrar rätta sig är det väl bra att det blir en diskussion om det så man kan göra en bedömning om vilka man vill undvika i framtiden?Absolut inte. Men varför ska detta vara en forumtråd och inte en konversation i pm? Jag köper köparen lägger ett omdöme, det är helt rätt att ge kritik.
Om du inte hade krånglat med återbetalningen så hade inte denna tråd existeratAbsolut inte. Men varför ska detta vara en forumtråd och inte en konversation i pm? Jag köper köparen lägger ett omdöme, det är helt rätt att ge kritik.
? Var ju du som räknade fel, inte han som höjde priset. Så det är väl ingen budgivning? Däremot ytterst märkligt att inte upplysa köparen om felräkningen.Du har brutit mot reglerna genom budgivning
Om någon säljare/köpare vägrar rätta sig är det väl bra att det blir en diskussion om det så man kan göra en bedömning om vilka man vill undvika i framtiden?
Pudla, rid ut stormen och hoppas att folk förlåter. Gör INTE saken värre. Bara ett vänligt råd.Du är så sjukt löjlig som inte håller dig till pm, feg jävel som behöver uppbackning på varenda inlägg
? Var ju du som räknade fel, inte han som höjde priset. Så det är väl ingen budgivning? Däremot ytterst märkligt att inte upplysa köparen om felräkningen.
Roligt sätt att resonera.Det var kanske dumt av mig att inte gå ut och ändra annonsen innan jag sålde, men det var som sagt ett väldigt intresse för klockan. Och jag sålde till den som erbjöd mig den högre summan.
Oavsett hade den aldrig sålts för 3500kr när jag väl insåg att min prissättning var för låg.
Och uppenbarligen var köparen nöjd med priset annars hade han aldrig swishat.
Vad är det konstiga? Läs vilket avtal som helst från en butik, de tar rätten att ändra pris även i efterhand. Jag vill självklart ha bra betalt för saker jag säljer, det är inte välgörenhetRoligt sätt att resonera.
Du är så sjukt löjlig som inte håller dig till pm, feg jävel som behöver uppbackning på varenda inlägg
Det gör mig inget.Kan uppbackningen tyda på att du har totalt fel? Verkar som ingen håller med dig så kanske läge för lite självransakan.
Ändra pris i efterhand?Vad är det konstiga? Läs vilket avtal som helst från en butik, de tar rätten att ändra pris även i efterhand. Jag vill självklart ha bra betalt för saker jag säljer, det är inte välgörenhet
Ändra pris i efterhand?
Ja det är jävligt märkligt, du måste väl för fan veta vilket pris du vill ha?Är det konstigt när varan uppenbarligen var för lågt prissatt? Det är som sagt ingen välgörenhet vid försäljningar.
Ja det är jävligt märkligt, du måste väl för fan veta vilket pris du vill ha?
Som svar på din fråga. Ja det är konstigt.Är det konstigt när varan uppenbarligen var för lågt prissatt? Det är som sagt ingen välgörenhet vid försäljningar.
Hahahaha vilket kul svar.Varför måste jag veta det? Jag har ingen kunskap alls om den modellen, jag bara sålde den.
Eftersom du har lagt ut klockan till försäljning för 3500 kr är det uppenbart att köparen räknat fel och betalat 300 kr för mycket. Att du hade tänkt ändra annonsen till 3 800 förändrar ju inte saken. Klantigt av köparen, absolut. Men otroligt småsint av dig att nöjt behålla pengarna.Vad är det konstiga? Läs vilket avtal som helst från en butik, de tar rätten att ändra pris även i efterhand. Jag vill självklart ha bra betalt för saker jag säljer, det är inte välgörenhet
Hahahaha vilket kul svar.
Eftersom du har lagt ut klockan till försäljning för 3500 kr är det uppenbart att köparen räknat fel och betalat 300 kr för mycket. Att du hade tänkte ändra annonsen till 3 800 kör förändrar ju inte saken. Klantigt av köparen, absolut. Men otroligt småsint av dig att nöjt behålla pengarna.
Det är ditt ansvar, så jävla enkelt är det.Varför måste jag veta det? Jag har ingen kunskap alls om den modellen, jag bara sålde den.
Det är ditt ansvar, så jävla enkelt är det.
Istället för att du skulle ha 3-4 GG-kommentarer i tråden så har du nu 8 sidor bajs.....värt 300kr...
Tycker det vore mer rimligt att du bara swishar tillbaka hans 300 kr men vi är alla olika.Isåfall skulle han returnera klockan. Så hade jag sålt den för 4500 en vecka senare.
Men det ville han inte.
Bra att några reagerar då en uppenbar idiot vägrar att göra rätt för sig.Många tangentbordskrigare här..