Haha skämtar du? Den borde varit med från start.Jag skrev precis och erbjöd dig en helt ny länkbit + collar, men du tackar nej. Du glömde ta med den biten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha skämtar du? Den borde varit med från start.Jag skrev precis och erbjöd dig en helt ny länkbit + collar, men du tackar nej. Du glömde ta med den biten.
Denna story kommer aldrig få ett vackert slut....det är kört för länge sedan....Vet du vad jag vill att du donerar pengarna så får vi ett fint avslut på detta.
Okej, du vill inte forsätta diskutera detta privat? Då tar det stopp där.. Jag har erbjudit dig delarna som saknas, och du tackar nej.Jag vill att DU donerar 300 kr. Sen uppskattar jag om du skickar en collar till mig. Punkt slut, jag orkar inte mer med dig.
Tänkte vara dryg och spekulera om att @Jimmy042 försökte dra sig ur donationen, och så visade sig att man hade rätt. Fyfan.Ni kan lugna er en stund här.. Jag för en diskussion med förra ägaren till klockan hur vi ska göra. Har hittat länkbit + collar
Som tillhör hans morbror....Tänkte vara dryg och spekulera om att @Jimmy042 försökte dra sig ur donationen, och så visade sig att man hade rätt. Fyfan.
300 kr!!!!!!!!!!!!!
Jag har rätt till 300 kr och en collar. Jag skriver ju att jag vill du ska donera pengarna och uppskattar om du skickar en collar till mig. Vad är så svårt att begripa?Okej, du vill inte forsätta diskutera detta privat? Då tar det stopp där.. Jag har erbjudit dig delarna som saknas, och du tackar nej.
Klockan var hemma hos mig, jag har packat och skickat den. Men pengarna gick vidare.
Första referensen är för en månad sen, du klarade 30 dagar utan en dålig recension.Tror nog jag överlever, det finns goda referenser där med.
Sluta skyll ifrån dig att pengarna gått vidare då? Du ska ju ta ansvar för transaktionen enligt reglerna.Klockan var hemma hos mig, jag har packat och skickat den. Men pengarna gick vidare.
Det gör jag. Har ju för fan erbjudit köparen delarna som saknades. Han tackar nej.Sluta skyll ifrån dig att pengarna gått vidare då? Du ska ju ta ansvar för transaktionen.
Jag har inte tackat nej. Läs mitt svar igen:Det gör jag. Har ju för fan erbjudit köparen delarna som saknades. Han tackar nej.
Du har erbjudit honom delar som borde varit med från start och därmed ska du inte betala? Var är logiken, de är ju för fan en självklarhet.Det gör jag. Har ju för fan erbjudit köparen delarna som saknades. Han tackar nej.
Jag har inte tackat nej. Läs mitt svar igen:
Jag har rätt till 300 kr och en collar. Jag skriver ju att jag vill du ska donera pengarna och uppskattar om du skickar en collar till mig. Vad är så svårt att begripa?
Jag skriver det ännu en gång:"Men efter din lögn i tråden om att jag hotat dig så vill jag att du donerar pengarna i stället."
Du tackar ju nej till den..
Du har erbjudit honom delar som borde varit med från start och därmed ska du inte betala? Var är logiken, de är ju för fan en självklarhet.
Kom igen nu!Japp, det kör vi på.
Lägg också de 240 kr på donation till BCF och UNICEF.Vad är problemet? Där saknas en liten jävla skit sak som troligtvis trillat ur länken nån gång, jag erbjuder mig att köpa en för 240kr, och så gnäller du på det?
Lägg också de 240 kr på donation till BCF och UNICEF.
Alltså du själv också !Som vanligt i de här trådarna är alla inblandade riktigt underliga typer...
Nivån känns lite om ett kommentatorsfält på youtube. Faktiskt lite underhållandeUndrar om det skulle vara så här jämt om köp och sälj fanns på Flashback?
Har du något att dölja?Du är så sjukt löjlig som inte håller dig till pm, feg jävel som behöver uppbackning på varenda inlägg
Du skrev ju att du inte skulle betala för att du hittade länkbiten? Du har fortfarande fått för mycket pengar mot vad du annonserade klockan för och borde betala tillbaka mellanskillnaden. Köparen borde få delar+pengar vad är det som är svårgreppat?Vad är problemet? Där saknas en liten jävla skit sak som troligtvis trillat ur länken nån gång, jag erbjuder mig att köpa en för 240kr, och så gnäller du på det?
Kanske lugnare på flashback. Sköter man sig inte så blir man uthängdUndrar om det skulle vara så här jämt om köp och sälj fanns på Flashback?