• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det jag som köpare som gjort fel, eller han som säljare?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Okej, du vill inte forsätta diskutera detta privat? Då tar det stopp där.. Jag har erbjudit dig delarna som saknas, och du tackar nej.
Jag har rätt till 300 kr och en collar. Jag skriver ju att jag vill du ska donera pengarna och uppskattar om du skickar en collar till mig. Vad är så svårt att begripa?
 
J

Jimmy042

Guest
C9A1D685-BE63-438C-957B-6382F326D1CB.jpeg
Klockan var hemma hos mig, jag har packat och skickat den. Men pengarna gick vidare.
 

Danno

Omega
Det här var det konstigaste jag läst på länge. Inte bara orginalposten utan även en del kommentarer.
1. Om jag har klantat mig kan jag inte förvänta mig att någon annan ska rätta till MITT misstag. Ta smällen som en vuxen och lär dig till nästa gång.
2. Om du är villig att göra dig till en paria på forumet för 300kr så är du antigen sjukt snål eller bara dum. Spelar ingen roll hur man pudlar i efterhand. Skadan är redan gjord.

Personligen hade jag skämts för mycket över mitt misstag att jag inte hade basunerat ut det över hela forumet för alla att läsa och jag hade definitivt inte bränt mitt rykte för 300kr.
 
J

Jimmy042

Guest
Jag har inte tackat nej. Läs mitt svar igen:

Jag har rätt till 300 kr och en collar. Jag skriver ju att jag vill du ska donera pengarna och uppskattar om du skickar en collar till mig. Vad är så svårt att begripa?

"Men efter din lögn i tråden om att jag hotat dig så vill jag att du donerar pengarna i stället."

Du tackar ju nej till den..
 
J

Jimmy042

Guest
Du har erbjudit honom delar som borde varit med från start och därmed ska du inte betala? Var är logiken, de är ju för fan en självklarhet.

Vad är problemet? Där saknas en liten jävla skit sak som troligtvis trillat ur länken nån gång, jag erbjuder mig att köpa en för 240kr, och så gnäller du på det?
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Vad är problemet? Där saknas en liten jävla skit sak som troligtvis trillat ur länken nån gång, jag erbjuder mig att köpa en för 240kr, och så gnäller du på det?
Du skrev ju att du inte skulle betala för att du hittade länkbiten? Du har fortfarande fått för mycket pengar mot vad du annonserade klockan för och borde betala tillbaka mellanskillnaden. Köparen borde få delar+pengar vad är det som är svårgreppat?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp