Välgörenhet är aldrig fel!Alltid kul att folk vill göra gott, men jag ser inte hur en donation till välgörenhet ska lösa ett sånt här dåligt sätt att förhålla sig på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välgörenhet är aldrig fel!Alltid kul att folk vill göra gott, men jag ser inte hur en donation till välgörenhet ska lösa ett sånt här dåligt sätt att förhålla sig på
Det menar jag inte heller, däremot ser jag inte hur 300kr till välgörenhet skulle göra saken bättre, även om det sjävklart skulle vara bra men killen står ju fast vid sitt agerande likt en lyktstolpe..Välgörenhet är aldrig fel!
Tack! Vill även tacka er alla som hjälpt till. Skönt att pengarna nu går till välgörenhet istället, tror alla är nöjda nu.Vill säga heder och ära åt @SeikoZ som agerat coolt
Oh, the irony..@Jimmy042 är du seriös? Du blir inte långlivad på detta forum, vilket jag ärlig talat tycker är skönt! Extremt illa skött och du kunde löst detta på så mycket bättre sätt. Att bränna sig som du gör för 300 kr är för mig helt ofattbart. Hårda tider kräver hårda tilltag antar jag....
@Jimmy042 ....Smoked....
Jo, men här är ju det viktiga att @SeikoZ blir nöjd. Att säljarens kreditvärdighet däremot är noll är ju redan ganska uppenbart.Jag sitter i tingsrätten åtalad för bedrägeri då säger min advokat att den åtalade har faktiskt skänkt 150kr till rädda barnen. Hepp klart åtalet läggs ner och jag blir helgonförklarad.
@Jimmy042 är du seriös? Du blir inte långlivad på detta forum, vilket jag ärlig talat tycker är skönt! Extremt illa skött och du kunde löst detta på så mycket bättre sätt. Att bränna sig som du gör för 300 kr är för mig helt ofattbart. Hårda tider kräver hårda tilltag antar jag....
@Jimmy042 ....Smoked....
Kan du snälla donera pengarna nu till UNICEF OCH BCF, så vår vi ett slut på detta?
Absolut tror dock att säljaren känner sig som Moder Theresa då han skänker 300 tillsvindlade kronor till välgörenhet.Jo, men här är ju det viktiga att @SeikoZ blir nöjd. Att säljarens kreditvärdighet däremot är noll är ju redan ganska uppenbart.
hans beteende är fortfarande svinaktigtVälgörenhet är aldrig fel!
Nej den säljer inte sig självt. Den senaste som såldes på KS låg länge ute för 20000 kr. Såldes troligen under det. Jag skulle inte köpa den av dig oavsett pris.Den säljer sig själv, finns gott om andra ställen att sälja/byta den
Nej den säljer inte sig självt. Den senaste som såldes på KS låg länge ute för 20000 kr. Såldes troligen under det. Jag skulle inte köpa den av dig oavsett pris.
Jo, säkert...men är det ok för honom såAbsolut tror dock att säljaren känner sig som Moder Theresa då han skänker 300 tillsvindlade kronor till välgörenhet.
Hahaha!Jag minns när jag Swishade 5000kr för mycket till @theargonaut Tur det inte var till Jimmy Men som uppvuxen på 70-talet vet jag att man ska passa sig för alla med y-namn så honom hade jag inte Swishat ett korvöre till.
Börjar bli orolig för betalningen till välgörenheten här med...Hur går det med bet till välgörenhet?
Börjar bli orolig för betalningen till välgörenheten här med...
Vet du vad jag vill att du donerar pengarna så får vi ett fint avslut på detta.Ni kan lugna er en stund här.. Jag för en diskussion med förra ägaren till klockan hur vi ska göra. Har hittat länkbit + collar
Skicka länkbit+collar och sedan swisha till välgörenhet? Eller vad exakt diskuterar ni?Ni kan lugna er en stund här.. Jag för en diskussion med förra ägaren till klockan hur vi ska göra. Har hittat länkbit + collar
@Jimmy042 är du seriös? Du blir inte långlivad på detta forum, vilket jag ärlig talat tycker är skönt! Extremt illa skött och du kunde löst detta på så mycket bättre sätt. Att bränna sig som du gör för 300 kr är för mig helt ofattbart. Hårda tider kräver hårda tilltag antar jag....
@Jimmy042 ....Smoked....
Jag skrev precis och erbjöd dig en helt ny länkbit + collar, men du tackar nej. Du glömde ta med den biten.Och så rök donationen, jag blir förbannad han borde bli IP-portad från forumet.
Man får väl inte sälja andra klockor än sina egna på forumet heller?Och så rök donationen, jag blir förbannad han borde bli IP-portad från forumet.
StämmerMan får väl inte sälja andra klockor än sina egna på forumet heller?
Man får väl inte sälja andra klockor än sina egna på forumet heller?
Jag vill att DU donerar 300 kr. Sen uppskattar jag om du skickar en collar till mig. Punkt slut, jag orkar inte mer med dig.Jag skrev precis och erbjöd dig en helt ny länkbit + collar, men du tackar nej. Du glömde ta med den biten.