Mudfold
Basic
Nej. Har ett mindre antal klockor som jag byter mellan, på samma sätt jag har ett femtiotal skjortor. Är inte samlare av skjortor heller...
Vågar inte föreställa mig hur liten min garderob är i jämförelse till din..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Har ett mindre antal klockor som jag byter mellan, på samma sätt jag har ett femtiotal skjortor. Är inte samlare av skjortor heller...
Flippa lite mindre än du köper, så.......Klockberoende: japp
Klockköpare: japp
Klockflippare: japp
Klocksamlare: inte ännu...men jobbar på det
Stämmer in på denna. Behovet måste vägas in. Samma med skor och skjortor mm. 20 skjortor för någon som bär dem 7 dagar i veckan är ingen samling men för den som bara bär dem ett par gånger om året.Tycker man samlar klockor när man har flera klockor som svarar mot samma behov utan egentlig anledning. Har du 3 dykare? Då är du samlare. Har du en dykare, en dress och en racing? Då är du inte samlare.
Tack @Af Sjodahl ! Känner mig inte fullt så sjuk längre![]()
Bra där. Var försiktig unge man!Just nu har jag 5 klockor, 3 st utan straps. Enligt mig själv är jag ingen samlare men förmodligen enligt mina kompisar (är 16år) då det inte är många i min ålder som har så många klockor.
Inte i min mening, snarare tvärtomJag undrar bara, är ordet 'samlare' per definition att anse vara negativt ??