Om du tröttnar på den @theargonaut så säg till. Ball klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du tröttnar på den @theargonaut så säg till. Ball klocka
Nästa år?? Jag hoppas på innan hösten detta åretSå JÄVLA trist att inte kunna vara med! Nåja, jag är i alla fall lite full.Tack för alla bilder! Nästa år!
Helt rätt. Skyller på alkoholen. Till hösten!Nästa år?? Jag hoppas på innan hösten detta året
Ser ut att ha varit en trevlig kväll! Hoppas det passar bättre i tid för mig nästa gång.Sjukaste dykarkronos
Gärna mer info/bilder om den svarta heuer. Sen riktigt hård ut!
Synd att du inte kunde komma, hade varit kul att få träffas och fått kika på bb'n och bananen.Gänget som missade gårdagen.
What happened?Gänget som missade gårdagen.
Olyckliga omständigheter.What happened?
Usch! Hoppas allt är bra iaf. Take careOlyckliga omständigheter.
#baksmällaOlyckliga omständigheter.
Faktiskt inte, men tack för omtanken!#baksmälla
Okej, tråkigt att du missade kvällen iaf.Faktiskt inte, men tack för omtanken!
Stiligt! Tack för trevlig efterfest i SaabenOj så tjusig min tag blev med ett passande ställ från bcf-auktionen.
Damm... Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att det var fler inblandade i den högenGänget som missade gårdagen.
Bara ett utplock, reser lätt. Men sm300an lever igen!Stiligt! Tack för trevlig efterfest i Saaben
Damm... Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att det var fler inblandade i den högen
Den är liite för cool för att ligga i lådan. Om du vill ha mindre packning när du åker hem nästa gång kanske jag kan hjälpa dig med detBara ett utplock, reser lätt. Men sm300an lever igen!
Vad hände i SAABen egentligen???? Nog många som undrar vad vi missade?!?Stiligt! Tack för trevlig efterfest i Saaben
Damm... Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att det var fler inblandade i den högen
Vad hände i SAABen egentligen???? Nog många som undrar vad vi missade?!?
Kan bara säga att det involverade en tjålburk, lagövervakande instanser, raggare och slutade i Säter efter ett kort stopp på Scandic Bromma. Skönt att @Warwian var med och lugnade ner mig och @eriksson850 !!!Vad hände i SAABen egentligen???? Nog många som undrar vad vi missade?!?
Tur att jag inte lyssnade på dig när du satt och vinkade och skrek i mitt öra att jag skulle strunta i trafikljusen, göra en förbjuden vänstersväng och köra mot enkelriktat.Kan bara säga att det involverade en tjålburk, lagövervakande instanser, raggare och slutade i Säter efter ett kort stopp på Scandic Bromma. Skönt att @Warwian var med och lugnade ner mig och @eriksson850 !!!
Vi hade ju snuten efter oss och hundra kilo gamla klockor!!!Tur att jag inte lyssnade på dig när du satt och vinkade och skrek i mitt öra att jag skulle strunta i trafikljusen, göra en förbjuden vänstersväng och köra mot enkelriktat.
Ett härligt gäng med Heuer igår!
Gärna mer info/bilder om den svarta heuer. Sen riktigt hård ut!
@mattande Det är en 981.006 i militärgrön pvd med brunaktigt insert.Åh va vackert <3
@Zackarias Dullfiere kan nog fylla i om den svarta! Svinball