Satt i en auktionssal, såg bara klockan som hastigast.Och han sa inget om tavlan när ni sågs där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satt i en auktionssal, såg bara klockan som hastigast.Och han sa inget om tavlan när ni sågs där?
Satt i en auktionssal, såg bara klockan som hastigast.
Ok, ingen skugga över dig på något sätt.
Tycker dock de finns en rätt viktig diskussion att ta i ämnet.
Absolut, det kan bli en "semla"Ok, ingen skugga över dig på något sätt.
Tycker dock de finns en rätt viktig diskussion att ta i ämnet.
Känns som att doktorn börjat slira lite. Det har väl varit lugnt ett tag?
https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-211
Tycker låset känns fel men är inte min starka sida.
Låset ÄR fel det tillverkas inte 18mm spännen av rolex. Det innebär att både bandet och spännet är fel.
Jag är en länk-kille men finns det inte nyare lås med 18mm?Låset ÄR fel det tillverkas inte 18mm spännen av rolex. Det innebär att både bandet och spännet är fel.
Jo att de inte gör 18 vet jag men tänkte om bandet putsats till för att passa.
Jag är en länk-kille men finns det inte nyare lås med 18mm?
Edit 18mm SS lås tillverkades inte enligt Rolexforums.
Pratar du om den bruna? Har han äntligen lyckats peta in den i en 6262 med pumppushers?Visst snackade vi om den? Tavlan sitter numera i ett case med korrekt pushers, de på bilden är monterade på klockan från Kaplans som saknade pushers.
Tittade på instagram nu, verkar sitta skruvade.Pratar du om den bruna? Har han äntligen lyckats peta in den i en 6262 med pumppushers?
Texten på tavlan kl 12.
Den GTGn var ju i GBG så det skulle förvåna mig.Är det samma klocka som var uppe i nån tråd när det var ngn gtg på Bergströms?
Så en klocka kan inte förflytta sig? Har för mig att det också skulle vara en 6239 fast det stod oyster på tavlan, ska försöka hitta tråden.Den GTGn var ju i GBG så det skulle förvåna mig.
Den var iofs minst lika dålig..Så en klocka kan inte förflytta sig? Har för mig att det också skulle vara en 6239 fast det stod oyster på tavlan, ska försöka hitta tråden.
EDIT: Det var visst en 6263 så inte samma