Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då vet jag vad Gilt är, tack!
Hur stor är risken att den inte är vattentät?
Den var väl servad och packningar bytta etc? Tycker det låter otroligt att man inte ska kunna känna sig säker på att en så kvalificerad klocka inte ska vara vattentät även om den har några år på nacken.
Lär ju inte gå så bra, 16750:n tröttnade jag aldrig på, jag bara skaffade en likadan men bättre. Så det skulle ju vara det i så fallGrattis igen! Magnifik är den. Helt rätt prio att skicka de andra till förmån för den.
Med det sagt: tröttna nu. Chop chop.
Haha!! Helt riktigt. Visar dessutom att du är rätt ägare. Och innerst inne vet jag ju det.Lär ju inte gå så bra, 16750:n tröttnade jag aldrig på, jag bara skaffade en likadan men bättre. Så det skulle ju vara det i så fall
Du har ju cash nu – ge Jonas ett offer he can't refuse…Haha!! Helt riktigt. Visar dessutom att du är rätt ägare. Och innerst inne vet jag ju det.
Men hoppet är det sista osv...
Du har ju cash nu – ge Jonas ett offer he can't refuse…
Den är fin @Af Sjodahl men gissar att den hamnade i fel tråd?
Tackar @krämbulle ! Kul att du gillar den. Hade jag varit OWG hade detta definitivt varit en kandidat.Kanske min absoluta favoritklocka på forumet.
Absolut min OWG-klocka.
Ja, jag är avundsjuk men den har du förtjänat @jonas_w bra jobbat!
Ska du ha en till rootbeer?Om du någonsin vill sälja, så finns jag här! (Bara inte just nu, jag är fattig för tillfället...)
Ska du ha en till rootbeer?