romanov
Silver
Haha santMan vänjer sig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha santMan vänjer sig.![]()
Låter intressant. Låt mig fundera på det.Det ser ju ut som om jag skulle ha polerat den, för jävlig med andra ord.
HerrejesusVissa gillar helpolerat, den här liraren var toknöjd på TRF...
![]()
![]()
![]()
Usch!Vissa gillar helpolerat, den här liraren var toknöjd på TRF...
![]()
![]()
![]()
Vissa gillar helpolerat, den här liraren var toknöjd på TRF...
![]()
![]()
![]()
Fin Bratte.Vissa gillar helpolerat, den här liraren var toknöjd på TRF...
![]()
![]()
![]()
Varför, bara varför?!Vissa gillar helpolerat, den här liraren var toknöjd på TRF...
![]()
![]()
![]()
Flyger under radarn?! Man vill ju inte att nån ska se att man har en äkta...Varför, bara varför?!![]()
Nej, det är ju jobbigt faktiskt. Påminner om valfri alloy-länk från Michael KorsFlyger under radarn?! Man vill ju inte att nån ska se att man har en äkta...![]()
Vissa gillar helpolerat, den här liraren var toknöjd på TRF...
![]()
![]()
![]()
Kromad gmt.. Kanske kommer på basel i år. Såg ju sjukt fint ut. *kräks*Vissa gillar helpolerat, den här liraren var toknöjd på TRF...
![]()
![]()
![]()
Är det din nya signatur?Men det var ju riktigt billigt![]()
Ja!Är det din nya signatur?
Men fy fan. Det där såg hemskt ut.Vissa gillar helpolerat, den här liraren var toknöjd på TRF...
![]()
![]()
![]()
Är du ironisk?Haha alltså den polerade 16610 är det väl inget fel på? Lite mer shiny än vanligt kanske men ser väl inte så dålig ut?
Nja insåg att den såg riktigt "fettig" ut jämfört med min.. Kanske inte den bästa poleringen dåÄr du ironisk?
Jg var på vassa strå på caroli (malmö) igår. Bokade en maskinkliopning, tog ca 15 minuter och fick betala fullpris dvs 420:-Är du nöjd varje gång du går till din frisör? Kanske hänga ut denne nästa gång![]()