Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läckra. Jag gillar bezelnJag tror inte att jag sett PPs nyheter ovan. Bl.a. en ny Calatrava. 39mm, manuell och 25 000 Euros. Och givetvis, som alltid från PP, fantastisk finish.
Någon som sett detaljer gällande måtten på nya exp II? På den här bilden tycker jag den ser betydligt nättare ut än den gamla modellen?
Beror nog på att brukaren har schysta handlederNågon som sett detaljer gällande måtten på nya exp II? På den här bilden tycker jag den ser betydligt nättare ut än den gamla modellen?
Hehe ja så kan det vara men ser ut att vara samma person som här. Och den ser ju inte pytte utBeror nog på att brukaren har schysta handleder
Större än average WIS tycker jag. På vissa ser 36 ut som 40-41Hehe ja så kan det vara men ser ut att vara samma person som här. Och den ser ju inte pytte ut
Minute repeater också?Ny Reverso!
Nej, två tidszoner. Men kul med jumping hour.Minute repeater också?
Jag som blandade ihop begreppen, menade jumping hour! Fin oavsett!Nej, två tidszoner. Men kul med jumping hour.
Pink Gold Men Watch Manual-winding Reverso Tribute Nonantième 711252J | Jaeger-LeCoultre (jaeger-lecoultre.com)
Snygg natt/dag-indikator på baksidan.Jag som blandade ihop begreppen, menade jumping hour! Fin oavsett!
tror detta är typ åttonde eller nionde specialmodellen inför tokyo's osTokyo Olympic Games SE.
Edit: SE inte LE.
5 Speedy, 1 AT, 1 PO, 1 SMP. Har jag missat någon?tror detta är typ åttonde eller nionde specialmodellen inför tokyo's os
dock har där kommit många väldigt bra versioner från dessa släppen
Snyggt samarbete mellan Piaget och Mr Porter. Modellen har funnits sedan tidigare så detta handlar bara om en annan färg och gummiband. 42mm och $15 600.
kan stämma ja!5 Speedy, 1 AT, 1 PO, 1 SMP. Har jag missat någon?
Snyggt samarbete mellan Piaget och Mr Porter. Modellen har funnits sedan tidigare så detta handlar bara om en annan färg och gummiband. 42mm och $15 600.
Riktigt läcker. Förstår lite att man tar bilden som man gör för estetiken. Men kan inte låta bli att tycka det blir lite muppigt när modellen har klockan på sig upp&ned. Men jävligt cool klockaDen där va ball!!
Riktigt läcker. Förstår lite att man tar bilden som man gör för estetiken. Men kan inte låta bli att tycka det blir lite muppigt när modellen har klockan på sig upp&ned. Men jävligt cool klocka
Jag tror inte att jag sett PPs nyheter ovan. Bl.a. en ny Calatrava. 39mm, manuell och 25 000 Euros. Och givetvis, som alltid från PP, fantastisk finish.
Jag må vara en usel surfer... Var fasen hittar man de färgglada på deras hemsida?ORIS AT WATCHES AND WONDERS GENEVA:
Oris at Watches and Wonders Geneva
<b>Oris AquisPro Date Calibre 400</b> Oris’s professional diver’s watch, the AquisPro Date, is thewww.oris.ch
Hittade inte heller, men 38mm är dem.Jag må vara en usel surfer... Var fasen hittar man de färgglada på deras hemsida?
Gissar att de är 36mm som de andra?...
När får vi se kul klockor i klassisk damstorlek?!
Har dem målat index ända in på guldet längst ner vid Swiss?