Ja sjukt att den kan ladda solen!Ballt att den laddar solen genom indexen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja sjukt att den kan ladda solen!Ballt att den laddar solen genom indexen!
Tjänster och gentjänster.Ja sjukt att den kan ladda solen!
Ja sjukt att den kan ladda solen!
Växelström i urverket, med solen. Rolex R&D avdelning blev tagna på sängen i år.Tjänster och gentjänster.
Där kastade du precis bort en 50%-ig värdeökning pga utgången modellJag sålde min 39a förra veckan
Japp )))Där kastade du precis bort en 50%-ig värdeökning pga utgången modell
Synd att vi bor i Sverige. Mörker och slaskDet kanske bara är jag som är sen på pucken men det var kul med en soldriven Cartier Tank. Känns som en bra mix mellan klassisk design och ny teknik.
Introducing: The SolarBeat Tank Must, The First-Ever Solar-Powered Cartier Watch
It's the dawn of a new era.www.hodinkee.com
Chopards Worldtimer. 42mm. Riktigt trevlig. Från deras LUC line så det biter lite i lädret.
GMT One Black var riktigt fin också.
Jag kan tänka mig: bort med band och bandhorn. Gör den 15-20 cm hög så kan den stå på mitt skrivbord.
Möjligt att denna redan är postad, men wow.
Den var inte vacker1 of 1, 18ct concept model, auktionerades till en från kina för 5.200.000 $
09.50 slår klockan horny panther!Den var inte vacker
Lite roligt att visarna kommer från skrevet på Black Panther
Jag visste inte att han hade två!09.50 slår klockan horny panther!
Tänkte att det var ett klockslag man bara såg en.Jag visste inte att han hade två!
Dessutom två storlekar på sina...
9:45 = p-najs time!Tänkte att det var ett klockslag man bara såg en.
14.00 = two o’cock9:45 = p-najs time!
Gillar den!Funderar på att plocka en med länk om man kan komplettera med gummi till vettig peng.... är jag knäpp?
Funderar på att plocka en med länk om man kan komplettera med gummi till vettig peng.... är jag knäpp?
De säljer klockor. Dock när jag varit där har de aldrig haft Slim d'hermes som jag då velat prova.Absolut inte
Mailade Hermes på NK I fredags om de säljer klockorna eller bara accessoarer men inget svar än.
Verkar som att man kan klicka hem dem via deras sida, men verkar inte gå att lägga till länkDe säljer klockor. Dock när jag varit där har de aldrig haft Slim d'hermes som jag då velat prova.
Precis man är ju skadad så känns knäppt att köpa utan länkGillar den!
Brukar vara dyrare att komplettera med länk. Vet dock inte om det är så med Hermés
Ja precis det finns på webben. Det är nog bara att den med länk är slutsåld i Sverige men finns utomlands.Verkar som att man kan klicka hem dem via deras sida, men verkar inte gå att lägga till länk
Men samtidigt tycker jag inte att den är så speciell på länk. Som PP Nöt på länk, typ.Ja precis det finns på webben. Det är nog bara att den med länk är slutsåld i Sverige men finns utomlands.
Kukelikuk klockan är 9.5009.50 slår klockan horny panther!