Panerai gjør bare det andre har gjort lenge: Oris for eksempel. "Save the ocean/reefs", "Less plastic", etc.Ajabaja, inte dissa miljövärnande innovationer
Panerai fortsätter och eskalerar på inslagen väg kring återvinning och miljötänk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Panerai gjør bare det andre har gjort lenge: Oris for eksempel. "Save the ocean/reefs", "Less plastic", etc.Ajabaja, inte dissa miljövärnande innovationer
Panerai fortsätter och eskalerar på inslagen väg kring återvinning och miljötänk
Jupp, gillar de som driver detta. Må i praktiken mest utgöra ett symbolvärde, men ändå en bra väg att gåPanerai gjør bare det andre har gjort lenge: Oris for eksempel. "Save the ocean/reefs", "Less plastic", etc.
Den såg man inte komma haha!Expy i 36 mm.. Där ser man..
Rolex Explorer 36 watch: Oystersteel - m124270-0001
Discover the Explorer 36 watch in Oystersteel on the Official Rolex Website. Model:m124270-0001www.rolex.com
Innovationsmätaren står på MAX
Du låter så förvånad?Rolex nya släpp är ju ett skämt än sa länge...
En Exp.1 i 36 i tvaton, nagot som INGEN fragat efter. (Möjligtvis storleken kanske.)
En strösslad dam-DJ.
En exakt likadam Exp.2, fast med nytt verk.
"Wow."
Ja den var inte den snyggaste. Men å andra sidan kan jag bara beredd att ha överseende för den. De har ändå lyckats göra den rätt så diskret.Den är fin. Synd de förstört den med den fula e-steel texten på tavlan
Slutar de tillverka 39mms exp1an?
Den såg man inte komma haha!
Verkar såSlutar de tillverka 39mms exp1an?
Samma här!Haha! Nej.. Puristerna lär väl gå bananas, och det får man givetvis göra. Men jag vettifan, jag anser att 39-caset är grymt storleksmässigt.