Snabb photoshop
Så självklart! Så rätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snabb photoshop
Fast vitguldaren med svart tavla har inte funnits på några år va?Blir identisk med vitguldaren nu då? Bortsett från den blåa tavlan som finns till vitguld.
Det va några dagar sedanKom dessa idag, eller kör Omega fortfarande sitt egna race?
Eget race, kom för nån vecka sedanKom dessa idag, eller kör Omega fortfarande sitt egna race?
Tror dom kom typ förra veckan om jag inte missminner mig. Så ja, dom kör sitt egna race hahaKom dessa idag, eller kör Omega fortfarande sitt egna race?
Det va några dagar sedan
3a på pucken...Eget race, kom för nån vecka sedan
I viss mån säkert.. Men är det bäst att göra iaf något (inkl. det budskap det sänder) eller inget alls?Klassiskt exempel på tramsig Greenwashing som jag ser det, du kommer inte hålla med
Det håller jag med om det nu finns ett seriöst engagemang som driver frågan även framöverI viss mån säkert.. Men är det bäst att göra iaf något (inkl. det budskap det sänder) eller inget alls?
Slänger in gissningen grön tavla till BB36.Vad blir grönt på Tudor? Grön GMT 58?
Inte helt osannolikt. Känns som en easy win.Slänger in gissningen grön tavla till BB36.
Tre pastelltavlor till BB36! JaaaSlänger in gissningen grön tavla till BB36.
Wimbledon tavlan mycket bra på 36an
JA tack på dessa två!
Wimbledon tavla på datejust 36
Palm tavlan på datejust 36
Fler nyheter från Lange
Wow! Pris?
Fortsätter med flera eftersom jag nådde maxtaket på bifogade filer:
Tack för sammanställningen.
Den gråa DD i platina var väldigt trevlig.Fortsätter med flera eftersom jag nådde maxtaket på bifogade filer: