Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan! So close.......Ok, jag sätter 50 öre på nån variant av Explorer II i twotone.
Ny Explorer 2... hahahaha. Nytt verk men annars same sameInnovationsmätaren står på MAX
NEJ NU! (kommer jag knappast få den fortare)Pepsi GMT på Oyster, fint.
Men ändå härligt!Riktigt oväntat med Exp1 36mm och ännu mer en i tt.
Hade varit ultrafantastisk om de hade begränsat stjärnmönstret till de två mindre urtavlorna och lämnat resterande yta solid blå.
Lite så, samma här . Tycker den skall vara på Oyster, hade det dessutom varit utan polerade mittlänkar så hade köpsuget varit ännu större.NEJ NU! (kommer jag knappast få den fortare)
Edit: då borde man teoretiskt kunna köpa oyster separat om man har en på jubilee eller? pga samma ref?
Jäklar ja det blev bättre
Snabb photoshop
Ja TT var definitivt oväntat....hur tänkte Rolex där? Men comeback med 36 mm (stål, då) tycker jag att var helt rätt beslut. Om jag inte redan hade en 114270 så skulle jag redan ha ringt närmaste AD. Nya verket och länken med 5mm justeringsmöjlighet lockar extremt mycket, men tror nog jag passar i och med att min 114270 är från min sons födelseår. Den kan jag ju inte sälja och att ha två blir kanske att ta i...Riktigt oväntat med Exp1 36mm och ännu mer en i tt.
Klassiskt exempel på tramsig Greenwashing som jag ser det, du kommer inte hålla medJupp, gillar de som driver detta. Må i praktiken mest utgöra ett symbolvärde, men ändå en bra väg att gå
Blir identisk med vitguldaren nu då? Bortsett från den blåa tavlan som finns till vitguld.BLNR/Pepsi på Oyster igen!
Om något så är det ytters marginellt. Jag ser ingen skillnad på bandhornen.Är inte bandhornen något smalare? Och de fula svarta längst in på visarna är borta.
317000 YEN, Google translate på: