• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glashütte Original

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Snyggaste loggan och namnet inom klockvärlden! Var och pillade på några GO på Franks Ur vilket inte gjorde mig mindre köpsugen direkt.
 

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Jag själv gillar deras innovation och design. Helt klart imponerad över vad de har presterat. Vissa kanske mindre nödvändigt, men så häftigt. Som denna räknaren "00-99". Count whatever you like. It's up to you.

Glashütte Original - PanoMatic Counter XL
glashutte_image.1621036.jpg

 

MJ24

Patek
2-Faktor
Stämmer, hade en GO PanoMaticLunar under sommaren. Grym klocka, lagom storlek, rolig urtavla och en baksida som som spelar i en liga för sig. Kan verkligen rekommendera modellen, svårt att få med dess fulla potential på bild. Andrahandsvärdet på en sådan klocka är ganska dåligt, skulle uppskatta att prisdroppet är drygt 40-50% av listpriset efter 1-2år.


null_zps42cb74fd.jpg



GObaksida.png



GOFramsida.png



IMG_1927.jpg



IMG_1936.jpg



IMG_1848.jpg



Skulle definitivt kunna tänka mig en sådan.
Sett ett par till salu på timezone.com till rktigt bra priser.
 

DrDre

Patek
Jag gillar dem och tycker att de bara blir bättre och bättre för varje modell de släpper. Många har ju väldigt spännande och ovanlig design. Det enda jag är lite tveksam till är att jag tycker att deras kronor ofta är för höga och lite för smala.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ligger en begagnad silvertavlad GO Sport Evo på tz-uk för £3000...som inte verkar bli såld. Skönt värdetapp... ;)
 
Stämmer, hade en GO PanoMaticLunar under sommaren. Grym klocka, lagom storlek, rolig urtavla och en baksida som som spelar i en liga för sig. Kan verkligen rekommendera modellen, svårt att få med dess fulla potential på bild. Andrahandsvärdet på en sådan klocka är ganska dåligt, skulle uppskatta att prisdroppet är drygt 40-50% av listpriset efter 1-2år.


null_zps42cb74fd.jpg



GObaksida.png



GOFramsida.png



IMG_1927.jpg



IMG_1936.jpg



IMG_1848.jpg
Den ser så stor ut på bild, kändes den stor på handleden?
 

TicTack

Cartier
Mycket prisvärd klocka beg.

Jag skulle kunna tänka mig att köpa nytt om jag bara köpte en klocka, inte samlade, och sedan behöll den i 10+ år.

Men att köpa nytt och förlora höga % är inget kul...

Desto fler som köper beg lär ju pressa upp begpriserna till slut.
 
Topp