• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Östgöta GTG - officiell tråd!

nöt

Vacheron
2-Faktor
Fått erbjudande om ett rum i en restaurang som passar för 16 personer att äta, lite mer om man ska dricka.
Tror ni att det blir för lite?

Värsta fall kanske några får äta "utanför" så trycker vi ihop oss sen.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Fått erbjudande om ett rum i en restaurang som passar för 16 personer att äta, lite mer om man ska dricka.
Tror ni att det blir för lite?

Värsta fall kanske några får äta "utanför" så trycker vi ihop oss sen.
Är det mer än 16 som kan komma så är det väl trevligast att skippa maten och satsa på mer folk och dricka istället?
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Det kanske också är ett alternativ? Då blir det ju betydligt fler ställen att välja på.
Tänkte mer på rummet du pratade om... "16 personer att äta, lite mer om man ska dricka." Jag tolkar det som "det får plats 16 pers med bord och stolar för mat, eller 16+ pers med enbart mingelbord för dricka". Å andra sidan så uppskattar jag ju både klockor, dryck och mat - speciellt om man måste åka hela vägen till stora stan.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Fick erbjudande på 20 pers 3 rätters 9900:- det blir en 500 var. Tycker det låter lite dyrt. Väntar på svar från dom andra.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Fick svar från dom andra nu också. Det verkar som om 495:- är standard.
Men det verkar som att man kan boka sällskaprummet och köpa mat från vanliga menyn. Då kommer man undan billigare och kan lägga pengarna på ett läderband/öl istället =)
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Då har jag bokat fredag den 21 Augusti. Jag får återkomma med menyn. Är det någon särskild tid som passar för maten? Vi kommer förbeställa.
 

Freddie L

Panerai
Aj då!

Den 21:e är ju jag upptagen redan... Hade hoppats på någon månads förvarning.... Men så är det, det kommer aldrig gå att hitta ett datum som passar alla tyvärr!
Bra jobbat @nöt, trots att det inte passade mig!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Då har jag bokat fredag den 21 Augusti. Jag får återkomma med menyn. Är det någon särskild tid som passar för maten? Vi kommer förbeställa.

Nice! Är detta anmälningstråden?
Jag ber att få kolla kalendern å återkomma i så fall.
(även jag hade nog trott/hoppats på ett datum lite längre fram...)
 

nissehult

Patek
2-Faktor
För tätt inpå spelar kanske inte så stor roll för min del. Det är ju lättare att planera in och skyffla runt om det ligger längre fram i tiden. Men augusti och september har mycket bokade helger för min del så en fredagskväll kräver specialtillstånd från den andra hälften...
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Inser att det aldrig kommer passa alla. Vi kan köra en längre fram igen.
Men vi kör alla fall fredag den 21 i Norrköping. Skriv anmälan här i tråden.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Kommer gärna! Då jag kommer att köra bil och därmed inte kan dricka i den omfattning som vore trevligt ( ;) ), vore det bra om alla kan beställa mat och dricka individuellt. Precis som förra gången i Norrköping har jag tre platser (till nöds fyra ...) lediga för hugade spekulanter i en bil från Linköping. Först till kvarn via PM ...
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Kommer gärna! Då jag kommer att köra bil och därmed inte kan dricka i den omfattning som vore trevligt ( ;) ), vore det bra om alla kan beställa mat och dricka individuellt. Precis som förra gången i Norrköping har jag tre platser (till nöds fyra ...) lediga för hugade spekulanter i en bil från Linköping. Först till kvarn via PM ...
Tanken är att förbeställa maten så dom kan planera den. Men dricka får man sköta på plats.
 
Topp