Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske bara pratar för mig själv nu men jag gillar att kunna åka tåg isf. Så jag föredrar helt klart linköping eller NorrköpingKulturnatt? Inte denna gången!
Passar på att kolla intresset för en ny GTG med lite mer framförhållning. Typ i november. Linköping kunde ju vara det rimliga alternativet, men där känner jag mig inte hemma. Finns det intresse och någon annan INTE tar på sig ansvaret att styra lokal, ordnar jag nåt i Mjölby eller Vadstena. Fast då avtar väl intresset...![]()
Ingen ksare som ska ut på kulturnatten?
![]()
Kanske bara pratar för mig själv nu men jag gillar att kunna åka tåg isf. Så jag föredrar helt klart linköping eller Norrköping![]()
Klockan längst till vänster, vad är det för någon / bättre bild? Mvh intresserad!Till saluKom och köp!
![]()
![]()
OBS inte mina klockor.
Jag är den skyldige :/Klockan längst till vänster, vad är det för någon / bättre bild? Mvh intresserad!
Verkar ha varit en kul träff
Edit, Vem bumpade?
Det är min gamla Bulova, dock såld tyvärr!Klockan längst till vänster, vad är det för någon / bättre bild? Mvh intresserad!
Verkar ha varit en kul träff
Edit, Vem bumpade?
Klockan längst till vänster, vad är det för någon / bättre bild? Mvh intresserad!
Lite sjukt att han döper nästan allt till snorkel... snapFinns nu i min ägo. Alltså möjlig att klämma på vid ev GTG. Kan ej ordna bild just nu, men Virooo's gamla säljesannons finns kvar. Sök på Snorkel!
Ska vi köra i gårdshuset, @LS? Öl i kasse, pizza under armen och fyra klockor på varje handled!
Edit: Det går inte att tagga användarnamn kortare än tre bokstäver va?
Ok! Exakt var vi ska vara tar vi via PM senare. Men det känns ju som vi är några intresserade.
Vad sägs om en fredag? Då har man helgen ledig. Tex fre 13/11? Vad skulle kunna gå fel?![]()
Jag är på typ oavsett var, är det linkenbodas tur att hosta?13/11 låter awesome, jag anmäler mig
Vilka mer är sugna? Återigen så erbjuder jag en halv-knytis i vårt gårdshus, men har någon ett bättre ställe kör vi såklart på det. Känns som det är dags för söder om norrköping den här gången i alla fall![]()
Vart är gårdshuset?Men vad säger ni, ska vi starta en intresseanmälan till 13/11? Jag är på i princip var som helst, har gårdshuset till förfogande som sagt. Annars kör vi var som helst som passar många här![]()
Vart är gårdshuset?![]()
Taget!Centrala Linköping, knappt 2 km från stationen. Kan skicka adress i PM om du vill![]()