• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Östgöta GTG - officiell tråd!

Ingen ksare som ska ut på kulturnatten?
image.jpeg

Kulturnatt? Inte denna gången!

Passar på att kolla intresset för en ny GTG med lite mer framförhållning. Typ i november. Linköping kunde ju vara det rimliga alternativet, men där känner jag mig inte hemma. Finns det intresse och någon annan INTE tar på sig ansvaret att styra lokal, ordnar jag nåt i Mjölby eller Vadstena. Fast då avtar väl intresset... :)

Kulturnatt? Inte denna gången!

Passar på att kolla intresset för en ny GTG med lite mer framförhållning. Typ i november. Linköping kunde ju vara det rimliga alternativet, men där känner jag mig inte hemma. Finns det intresse och någon annan INTE tar på sig ansvaret att styra lokal, ordnar jag nåt i Mjölby eller Vadstena. Fast då avtar väl intresset... :)
Kanske bara pratar för mig själv nu men jag gillar att kunna åka tåg isf. Så jag föredrar helt klart linköping eller Norrköping :)

Ingen ksare som ska ut på kulturnatten?
image.jpeg

Kulturnatten, det var några år sedan nu. Ibland kan en sakna Pekings något roligare uteliv :)

Kanske bara pratar för mig själv nu men jag gillar att kunna åka tåg isf. Så jag föredrar helt klart linköping eller Norrköping :)

Till Mjölby är ju typ smidigaste stället åka utom Linköping (inga byten väll?). All you can eat på den där Thai/sushi/husman och Italienbuffen :D

Självklart är Linköping mitt första förslag också. Men styr ingen Lkpg, fixar jag nåt med bra mat och schyssta lokaler. Det finns absolut alternativ längre ut längs pendeln.

Det vore fantastiskt kul om några ville komma till Vadstena, där jag har flera alternativ på riktigt bra mat och riktigt trevliga lokaler. Men det blir krångligare med byte till buss osv, så det kan vi spara på...

Studerar i Linköping så jag är absolut intresserad av en GTG, kanske helst här i stan eftersom jag inte har bil här utan isåfall måste färdas kollektivt om det blir på annat håll.

Ok! Exakt var vi ska vara tar vi via PM senare. Men det känns ju som vi är några intresserade.

Vad sägs om en fredag? Då har man helgen ledig. Tex fre 13/11? Vad skulle kunna gå fel? ;)

13/11 låter awesome, jag anmäler mig :)

Vilka mer är sugna? Återigen så erbjuder jag en halv-knytis i vårt gårdshus, men har någon ett bättre ställe kör vi såklart på det. Känns som det är dags för söder om norrköping den här gången i alla fall ;)

Ja, jag är ju på förstås!

Har inte riktigt hunnit jaga på i den här tråden, men nu kör vi! Får vi ihop några som vågar skriva ned sin avsikt att dyka upp?

13/11 låter awesome, jag anmäler mig :)

Vilka mer är sugna? Återigen så erbjuder jag en halv-knytis i vårt gårdshus, men har någon ett bättre ställe kör vi såklart på det. Känns som det är dags för söder om norrköping den här gången i alla fall ;)
Jag är på typ oavsett var, är det linkenbodas tur att hosta?

Men vad säger ni, ska vi starta en intresseanmälan till 13/11? Jag är på i princip var som helst, har gårdshuset till förfogande som sagt. Annars kör vi var som helst som passar många här :)

Såja! Bra början! Vi fortsätter att hetsa lite i den här tråden, sen kör vi ett PM med detaljer!

Skriver en lista, fritt fram att lägga till sig själv!

Så nu gäller det bara att få resten att skriva upp intresse också.

Jag ger er någon dag att skriva frivilligt, sen börjar jag pinga folk! Ni vet vilka ni är! ;)

Tillbaka
Topp