Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar bouncen som sekundvisaren gör då den trycker sig genom oljan. Gör helt plötsligt kvartstickandet fett på riktigtSinn UX är väl rena arketypen för tydlig klocka.
Oljefyllningen gör att det saknas brytning när man gluttar från sidan...så vinkeln man kan se visarna är sjukt nära 180grader.
Svårt att få till en bra bild men gör ett försökSinn UX är väl rena arketypen för tydlig klocka.
Oljefyllningen gör att det saknas brytning när man gluttar från sidan...så vinkeln man kan se visarna är sjukt nära 180grader.
Svårt att få till en bra bild men gör ett försök
![]()
Får ett sånt habegär varje gång jag ser såna bilder. Men den måste skickas iväg till Sinn vid batteribyte/service va?
Får ett sånt habegär varje gång jag ser såna bilder. Men den måste skickas iväg till Sinn vid batteribyte/service va?
Generalfail.
Den var ju skön!
Deras Defakto Eins är motsatsen till tydlig på ett tydligt sätt.
Vad är fel?
Jag gjorde en rookie och citerade ett ett år gammalt inlägg. Alltså, felVad är fel?
Rättar mig själv.ja, Sinn, eller Eriksonurhandel i Sumpan
Hhah ja jo verkligen, men roligt att läsa @goflosäga nej till alla bidrag som inte passar här! Nej nej o fler nej!Oj vad många som inte har läst (eller värre, inte förstått) trådstarten/rubriken!
Väldigt många tror det är tråden för ”just min klocka” och postar det de har på armen.Oj vad många som inte har läst (eller värre, inte förstått) trådstarten/rubriken!
Oj vad många som inte har läst (eller värre, inte förstått) trådstarten/rubriken!
836 och släktingen 556 är riktigt tydliga urtavlor!836an har inte svikit mina kassa ögon någon gång. Sekundvisaren är väll kanske på gränsen för denna tråd.![]()
Lättläst måhända med stora visare.Märkligt att ingen postat Seiko monster än.
![]()
![]()
Mudmaster är också väldigt lättläst.
![]()