Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får gärna köpa min för 20, Länken är dessvärre mycket kort och fel ändlänkar. Men klockan är servad och i gott skick. Den är tidig, från ca 1990.Stiligt! Vad är rimligt för bra skick, 23-24’?
En vanlig professional, enligt mig känns inte stor. Jag har 16.5cm handleder och tycker det inte är några problem alls. Jag skulle, om jag var du skulle jag gå till någon som säljer en pro och se hur den känns i verkligheten på armen. Sen skulle jag tro att den känns nättare med band istället för länk också.Hej,
jag är sugen på att unna mig en Speedmaster till jul. Generellt gillar jag klockor som inte är stora på armen och har därför fastnat för reduced. Den här varianten jag såg på Chrono24 ser väldigt tilltalande ut.
Omega Speedmaster Reduced 3510.50.00 | Ref. 3510.50.00 Watches on Chrono24
Find low prices for 166 Omega ref. 3510.50.00 watches on Chrono24. Compare deals and buy a ref. 3510.50.00 watch.www.chrono24.com
Någon som har erfarenhet av modellen och/eller tips till en oerfaren Speedy-nyfiken?
//![]()
Hesalit. Man ska inte vara för ängslig över repor. Går lätt att polera och inte speciellt dyrt att byta plexit om det skulle krisaVad anser ni är rätt val vid köp en en ny speedmaster, safir eller hesalit? Mvh
Tack för råd! Jag ska ta mig till handlare i veckan och testa professional för säkerhets skull.En vanlig professional, enligt mig känns inte stor. Jag har 16.5cm handleder och tycker det inte är några problem alls. Jag skulle, om jag var du skulle jag gå till någon som säljer en pro och se hur den känns i verkligheten på armen. Sen skulle jag tro att den känns nättare med band istället för länk också.
LäckertKväll före tisdag. FOIS lyser som en aftonstjärna
![]()
Läcker den där! Hae du inte kvar nått 1039 att slänga på?Tisdagsfeeling en mörk måndagskväll![]()
Har kvar 1039 men ändlänkar som passar är det dåligt om. köper gärna din 7912 med nr6Läcker den där! Hae du inte kvar nått 1039 att slänga på?
Kunde byta 7912 mot 1039, tror den referensen egentligen tidsmässigt passar bättre på min 67:a men ändlänkarna får du inteHar kvar 1039 men ändlänkar som passar är det dåligt om. köper gärna din 7912 med nr6![]()