Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aah läckert band-Firar Speedytuesday med min Speedy Pro .005 och en festlig vintage strap i rött från @tidochting.se
Önskar alla en härlig dag
![]()
Aah läckert band![]()
Aow, otäck olycka! Tur att det gick hyfsat bra ändå.Klumpedunsvecka. I måndags höll jag på att tappa Speedyn pga springbar failure. I dag slog jag i en bänk och slog av tachymeter-ringen. Allt ser helt ut. Är det bara gå till uris och be dem limma på?
(Ja, kan passa på att rengöra nu kanske...)
Rött är tufft på julafton, finns det i grönt oxå?-Tack så mycketLäckert men också mjukt och följsamt. Gillar det skarpt. Kommer definitivt att skaffa det i flera färger
![]()
Rött är tufft på julafton, finns det i grönt oxå?![]()
Det blev ett julgransgrönt, börjar så-Precis det var min tankeJapp, det finns även i grönt och i många andra färger och material. Mycket prisvärt, ta gärna en titt...
Det blev ett julgransgrönt, börjar så![]()
Verkligen, ska jag också kolla på-HärligtDeras MN är också något som jag skulle kunna rekommendera
![]()
Oj så snyggt!-HärligtDeras MN är också något som jag skulle kunna rekommendera
![]()
Funderat på att rengöra klockan?Speedy Tuesday, ha en fortsatt bra dag och en trevlig kväll.![]()
Inte stor idé, den blir skitig på jobbet direkt.Funderat på att rengöra klockan?
![]()
Tisdag!
Visst är det snyggt! Ett Hirschband, Andy 20mm.vad är det där för kul band?
ÄLSKAR länken, blir inte snyggare än så!Eh, en till.
![]()