McManaman
Basic
Du borde testa 1171! En jäkla skillnad..Längesen jag hade länken på. Den är vansinnigt bekväm men jag tycker det blir väldigt mycket stål på handleden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du borde testa 1171! En jäkla skillnad..Längesen jag hade länken på. Den är vansinnigt bekväm men jag tycker det blir väldigt mycket stål på handleden...
Är det ett vanligt standard hirsch eller nån speciell extra lång variant?
Kommer en här;[/QUOTE
Tycker länken ser grym ut! Men prata med @rogart-63 om att köpa ett strap!Nu har även jag en anledning att posta i tråden, även om anledningen är något reducerad för min lite nättare, mer feminina handled
Känner mig dock tveksam till länk, skulle nog föredra något brunt läder eller mocka...
Välkommen in i värmenNu har även jag en anledning att posta i tråden, även om anledningen är något reducerad för min lite nättare, mer feminina handled
Känner mig dock tveksam till länk, skulle nog föredra något brunt läder eller mocka...
Tycker länken ser grym ut! Men prata med @rogart-63 om att köpa ett strap!
Hur trivs du med klockan annars?
Det tror jag garanterat att det gör!Såg att Klockia säljer Hirsch, det var mer än jag visste. Ska prova och beställa ett brunt läder med ljusa vita sömmar till min speedy.
Blir dock med vanliga spännet, Hoppas det kan funka!
Att det ens är en fråga? Självklart ska herrn ha en speedy!!Suget efter en speedy i samlingen är stort...ska man slå till kanske?
Ja! Vet inte om du har testat någon, men när den väl sitter på armen och solljuset speglar sig i den svarta tavlan blir det kärlek.Suget efter en speedy i samlingen är stort...ska man slå till kanske?
hade en för några år sedan...då modellen med safir fram o bak. lite små mysigt att ha en handlagda klassiker i samlingen...få hitta nåt bra sätt att förvara så den kan ligga o vila stolt i sin mäktiga box när den inte användsJa! Vet inte om du har testat någon, men när den väl sitter på armen och solljuset speglar sig i den svarta tavlan blir det kärlek.
Mycket bra!Hej alla, ska försöka posta en bild för första gången och gör det självklart på den bästa tråden
Välkommen!Hej alla, ska försöka posta en bild för första gången och gör det självklart på den bästa tråden
Det är ett OEM för Omega.Är det ett vanligt standard hirsch eller nån speciell extra lång variant?
Hur ser det ut när den är stängd?
Blev det en helt ny?Så då var det beställt o klart. Skickas imorgon så passande till speedy tisdag kommer den!
Japp! Hos @ROB-1832Blev det en helt ny?
Länk. den klassiska månklockan med nya boxen etc...läder o andra band lär komma sen oxåLänk eller läder?
Nice samma som jag köpte då i onsdags
Supernöjd med min @ROB-1832
Hallå, sugen på denna modell: Moonwatch "First Omega in Space"
http://www.chrono24.se/omega/ref-31...ga&refId=31132403001001&showpage=&sortorder=1
http://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/moonwatch/first-omega-in-space/
Nån som har denna och vet hur många "nummer" det finns, eftersom den ska vara limiterad?
Tänker mig denna med svart läder alt nåt schysst textilband, eftersom jag precis köpt en klocka med brunt läder.
Önskar input, tack!
Tror också det.Tror den är numrerad men inte limiterad. Cool klocka är det hur som helst.
Tror den är numrerad men inte limiterad. Cool klocka är det hur som helst.