tissoter
Guld
Verkar dock vara lite leveranstid. Var inne på Bo Berg idag och det skulle ta ca 3-4 v.Gruppköp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar dock vara lite leveranstid. Var inne på Bo Berg idag och det skulle ta ca 3-4 v.Gruppköp?
Jag har inte så bråttom, har kvar min speedy om 3-4 veckorVerkar dock vara lite leveranstid. Var inne på Bo Berg idag och det skulle ta ca 3-4 v.
Vänta är såååå jobbigtJag har inte så bråttom, har kvar min speedy om 3-4 veckor
3-4 veckor är perfekt, har man glömt bort att man beställt och blir extra glad när det dyker uppVänta är såååå jobbigt
Så ska man nog se det3-4 veckor är perfekt, har man glömt bort att man beställt och blir extra glad när det dyker upp
Typ 3tkr inkl viklås
Styr upp ett gruppköp?Vart tänkte du köpa ifrån? Blev lite sugen.
Japp det lär det bli ikväll när posten är vittjad@Hebbe blir det speedy tisdag för dig idag med en helt ny
Woho!Japp det lär det bli ikväll när posten är vittjad
Jag gillar det skarpt!Testar sandfärgat Nato idag. Vi får se hur det funkar uppe i Sundsvall
Aha var det du som knep den
Japp Hur går det med ditt letande? Du har ju haft en wtb ute efter Speedy sen Dackefejden!Aha var det du som knep den
Var ju sugen på den men inte tillräckligt snabb . Mitt köpsug har gått lite i vågor samtidigt som priserna gått spikrakt uppåt. Får betala 30-50% mer för samma ex idag som för lite drygt ett år sedan.Japp Hur går det med ditt letande? Du har ju haft en wtb ute efter Speedy sen Dackefejden!
Jag är glad jag fick den Tidiga sjuttiotalare med medallion och stepdial är väl också på väg upp.Var ju sugen på den men inte tillräckligt snabb . Mitt köpsug har gått lite i vågor samtidigt som priserna gått spikrakt uppåt. Får betala 30-50% mer för samma ex idag som för lite drygt ett år sedan.
Köper sällan något på auktion eller utomlands. Så marknaden blir ju något begränsad
Coolt det där strapet! Rycker i syslöjdstarmenTisdag! Så måste slänga upp en bild till med NASA velcrot!