Speedy tuesday! Ω
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...men glöm inte att kika in till LUGS med:Molequin är en Favorit
Lägger Till Bulang and sons och Veblenist också.
Leather Straps
bulangandsons.com
All Straps
From leather and canvas to NATO bands, design your perfect strap combo. Handmade using quality veg-tanned & full-grain leather from the best tanneries such as Horween. Shop styles from shell cordovan, saffiano, alligator, suede, epsom, and more.www.veblenist.com
Orkar man vänta brukar man kunna få en bra deal till black friday hos samtliga av dessa
Bra val! Jag har klurat lite i samma banor och tänker att det beror lite på hur förnöjsam man är. En speedmaster från -82 är ett oklanderligt val, men går liksom alltid att byta upp. Det finns ju alltid ett bättre ex eller en kreddigare referens att gå vidare till ifall man blir svårt speedmasterbiten… Känner man på sig att man är en inbiten perfektionist och jägare kan det nog hända att årsklockan byts ut efter ett tag, ifall det inte blir perfekt direkt.Hej!
Är ny på forumet och ska snart köpa mig en 40 års present och det landar på en Omega Speedmaster . Kan dock inte bestämma mig för en ny eller en årsklocka (1982).
För och nackdelar, vad tycker ni?
Alltid mer känsla i vintage tycker jag och kul med årsklocka! Så blir det lite kul med jakten också. Leta rätt på en med fin gulnad tritium.Hej!
Är ny på forumet och ska snart köpa mig en 40 års present och det landar på en Omega Speedmaster . Kan dock inte bestämma mig för en ny eller en årsklocka (1982).
För och nackdelar, vad tycker ni?
Dessa var nya för mig. Inte gratis men fina! Hur är kvaliteten jämfört med Molequin t.ex?...men glöm inte att kika in till LUGS med:
https://www.lugs.shop
Grattis! Fick du rabatt i butik? ser ut som 001 vaIgår slog jag till på en Speedmaster ny från butik. Det är min tredje speedy (och andra 3861) men denna är en keeper då det är en examenspresent för att fira min ekonomie kandidat. Den åkte dock rakt in i bankfack och får ligga där till examensfesten i sensommar.
Kvaliteten är rejält hög på båda men det är lite mer vintage-känsla i banden från LUGS.Dessa var nya för mig. Inte gratis men fina! Hur är kvaliteten jämfört med Molequin t.ex?
YesGrattis! Fick du rabatt i butik? ser ut som 001 va
Grattis, ser ut att passa dig perfekt!Väntat länge på detta. Knep en hos Bo Berggren i måndags 001.
Tack! Jag är väldigt nöjd med dennaGrattis, ser ut att passa dig perfekt!
Blev det 25% rabatten?Väntat länge på detta. Knep en hos Bo Berggren i måndags 001.
Grattis! Speedmastern är fantastisk!Väntat länge på detta. Knep en hos Bo Berggren i måndags 001.
Ja precisBlev det 25% rabatten?
Tack! Ja verkligen, känns otroligt bra att äntligen kunna bära denna klassikerGrattis! Speedmastern är fantastisk!
Jag vrider upp varje morgon bara för att det är mysigt, och jag kör på känsla tills det tar stopp.Ni som har 3861 hur ofta vrider ni upp och hur många varv?
Jag var där veckan innan dig och då skrattade dom bara när jag frågade om dom hade nån att sälja. Hade dom flera eller tog du din favorit?Trodde inte det var möjligt men tydligen. Synd att den är så ful