• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

På jakt efter en Speedmaster men jag hittar inte den varianten som jag vill ha (vet inte ens om den existerar). Jag skulle vilja ha en Professional utan markeringen vid klockan 12, då det påminner om något helt annat enligt mig, men finns det ens en sådan variant utan markeringen?

Jag har även sett att det finns Speedmaster Date, tex som Lesa postade ovan. Men finns den varianten med helsvart tavla och går det att montera på en svart bezel i efterhand?

Tacksam för svar och hjälp då jag som sagt gärna vill ha en Speedy.
Är det en broad arrow du söker?

IMG_7049.png
Tack för svar! Har sett den tidigare, tycker att det ser ut som att datumvisaren är osymmetrisk mot resten av detaljerna på tavlan, kanske inte stämmer dock.

Finns det en variant med helsvart tavla? (Angående bifogad bild alltså)

Ingen med andra visare/händer, utan det är de två ”bollarna”/lumen vid 12 som jag tycker inte borde vara där.

Tycker Speedmastern i sig är sjukt snygg, men stör mig kopiöst på 12-markeringen dessvärre.

Tillbaka
Topp