• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

O-scar

Panerai
2-Faktor
En liten löwen 🤷‍♂️

F01C8142-349A-4E2A-9271-C0EF048C7C9E.jpeg
 

DEGAL

Cartier
2-Faktor
Snyggt, från vilket företag 😎
Minns inte riktigt faktiskt.Köpte det bandet för länge sen till en Marathon GSAR, det blev aldrig använd. Har legat i skåpet ett bra tag men nu fick det nytt liv. Företaget är fr USA men kommer inte på just nu vad de heter. Det är ett "tjock "och robust band. Återkommer om jag kommer på vad de heter.
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Lät denna underbara JDM modell (ref. 3510.52) på uncle seiko flatlink lämna min samling för dryga ett år sedan och har sedan dess ångrat det djupt... finns det några andra som sålt sin speedmaster och lider ännu av konsekvenserna?
Omega speedmaster.jpg
För många år sedan sålde jag min Alaska projekt, skulle verkligen vilja ha en igen men inte för dagens priser 😑
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Glad tisdag! Längesen jag postade i denna tråd men nu har jag ju officiellt en Speedmaster-samling :)
Tycker Swatch x Omega är bland det roligaste som hänt under mina år som klocknörd. Hypen, diskussionerna, jaga Fiat 500 runt hela Europa, tidlös design i flera olika färger till bra pris etc är galet kul!

E6337DCE-0EE0-40F0-AEEB-BF52D802D51B.jpeg
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Glad tisdag! Längesen jag postade i denna tråd men nu har jag ju officiellt en Speedmaster-samling :)
Tycker Swatch x Omega är bland det roligaste som hänt under mina år som klocknörd. Hypen, diskussionerna, jaga Fiat 500 runt hela Europa, tidlös design i flera olika färger till bra pris etc är galet kul!

E6337DCE-0EE0-40F0-AEEB-BF52D802D51B.jpeg
Läckert! Hoppas kunna knipa en när de mer tillgängliga, Jupiter är en favorit 👌🏼

Fick se bilen i verklighet när den var i Stockholm iaf! Orkade och hann inte köa 😂
 
Topp