Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, från vilket företagMr.Speedy 3861 har fått nya kläder idag i form av en Nato Heavy Duty Strap all black
How beautiful is that
Minns inte riktigt faktiskt.Köpte det bandet för länge sen till en Marathon GSAR, det blev aldrig använd. Har legat i skåpet ett bra tag men nu fick det nytt liv. Företaget är fr USA men kommer inte på just nu vad de heter. Det är ett "tjock "och robust band. Återkommer om jag kommer på vad de heter.Snyggt, från vilket företag
För många år sedan sålde jag min Alaska projekt, skulle verkligen vilja ha en igen men inte för dagens priserLät denna underbara JDM modell (ref. 3510.52) på uncle seiko flatlink lämna min samling för dryga ett år sedan och har sedan dess ångrat det djupt... finns det några andra som sålt sin speedmaster och lider ännu av konsekvenserna?
Oj då, mitt misstag att sälja min reverse panda låter inte mera så farligtFör många år sedan sålde jag min Alaska projekt, skulle verkligen vilja ha en igen men inte för dagens priser
Läckert! Hoppas kunna knipa en när de mer tillgängliga, Jupiter är en favoritGlad tisdag! Längesen jag postade i denna tråd men nu har jag ju officiellt en Speedmaster-samling
Tycker Swatch x Omega är bland det roligaste som hänt under mina år som klocknörd. Hypen, diskussionerna, jaga Fiat 500 runt hela Europa, tidlös design i flera olika färger till bra pris etc är galet kul!
Jupiter är riktigt trevlig! Just den köpte jag av bilen i söndags när den var i Göteborg. Uranus i Florens på vår smekmånadLäckert! Hoppas kunna knipa en när de mer tillgängliga, Jupiter är en favorit
Fick se bilen i verklighet när den var i Stockholm iaf! Orkade och hann inte köa
ABC Ur på Söder för en oberoende skicklig hantverkare.Tips på bra serviceställen för 1861-verket i Stockholm?
Antar att det också borde gå om några månader om man lämnar in i Omega-butiken på biblioteksgatan som ska öppnaOm man vill ha officiell service så lämna in direkt hos Swatch group vid fridhemsplan