Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värdig kombo må jag säga!
Ute regnar det, tjocketröja på och...
varmt tea. En ounce dryck från Skottland, kladdkaka och intressant läsning så med andra ord. Tisdag, speedy 005 på handleden en höstdag. //
Mycket intressant läsning!Lästips: RJ från Fratello berättar om sin Speedmaster-samling
Fratello Collector’s Week 2.0 — Being A Mono-Brand Collector Isn't A Sin
✓ RJ shares his collecting philosophy for Fratello Collector's Week ✓ And why he only "collects" Omega Speedmaster and Constellation models ✓www.fratellowatches.com
Vilken goding. Kan inte någon bara sälja mig en tritium speedy eller en 3861?Svårt att inte älska denna Speedy
Klart du ska ha en tritium Speedy Är så glad att jag fick tag på en sådan, krämiga tritiumindex är bra trevligt!Vilken goding. Kan inte någon bara sälja mig en tritium speedy eller en 3861?
Skippa 3861 och kör på tritium. Du kommer inte ångra dig. Haft både nytt och gammalt och den sistnämnda är en lätt favorit i samlingen.Vilken goding. Kan inte någon bara sälja mig en tritium speedy eller en 3861?
hur ser man att det är tritium? Har en speedy från 96 med trevligt gulnade timmarkeringar.Skippa 3861 och kör på tritium. Du kommer inte ångra dig. Haft både nytt och gammalt och den sistnämnda är en lätt favorit i samlingen.
Skippa 3861 och kör på tritium. Du kommer inte ångra dig. Haft både nytt och gammalt och den sistnämnda är en lätt favorit i samlingen.
Ett enkelt sätt är att kolla nederst på urtavlan, står det ”T Swiss Made T” (indikerar tritiumindex) eller enbart ”Swiss Made” (indikerar superlouminiva)?Se jämförelsbilderna nedan (OBS! Lånade bilder från nätet).hur ser man att det är tritium? Har en speedy från 96 med trevligt gulnade timmarkeringar.
Tack! Då vet jag.Ett enkelt sätt är att kolla nederst på urtavlan, står det ”T Swiss Made T” (indikerar tritiumindex) eller enbart ”Swiss Made” (indikerar superlouminiva)?Se jämförelsbilderna nedan (OBS! Lånade bilder från nätet).
Gissar att det är tritium om den har gulnade index, då tritium gulnar medans superluminiva inte gör det på ett naturligt sätt.
Wow drömspeedy10:10 bild på speedy är alltid trevlig
Den profilen är väldig speciellkommer på mig själv stirra på speedmasterns profil ex antal gånger per dag