• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Trevlig söndag på er alla speedkings 🚀
0F28DFD1-C534-41B1-A2A1-6305D0FD2F60.jpeg
 
Senast ändrad:
Någon här som lyckats köpa en Snoopy direkt från Omega?
Är du VIP så har det varit möjligt. Minst 3st är sålda i sthlm av nya butiken på två månader. En viss köphistorik och 2-3års väntan för övriga dödliga gissar jag på. Om den inte dras tillbaka före det.

Sedan har det sålts av övriga AD tidigare. En till några få ex per AD. De har dock svårt att få tag i fler när omega butiken finns.

VIP då har du köpt ett gäng klockor. Bara att välja strategi efter intresse och möjlighet.

Som okänd kund som bara köar på Snoopy skulle jag säga omöjligt.
 
Är du VIP så har det varit möjligt. Minst 3st är sålda i sthlm av nya butiken på två månader. En viss köphistorik och 2-3års väntan för övriga dödliga gissar jag på. Om den inte dras tillbaka före det.

Sedan har det sålts av övriga AD tidigare. En till några få ex per AD. De har dock svårt att få tag i fler när omega butiken finns.

VIP då har du köpt ett gäng klockor. Bara att välja strategi efter intresse och möjlighet.

Som okänd kund som bara köar på Snoopy skulle jag säga omöjligt.
Ok tack för svar! Har köpt 1 speedmaster & 1 seamaster från Omega AD för ett gäng år sedan, men det kanske inte hjälper? Köpen måste ha gjorts i Omega butik?
 
Tillbaka
Topp