Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ej vart du bor. Du kan fråga ”din” AD om det finns någon chans lokalt där du har en historik. Annars är det nya köp hos Omega eller Breitling på biblioteksgatan som gäller. Både drivs av ”Watches of Switzerland”. De har en Breitling butik i Mall of Scandinavia också, där de även kommer öppna en Tag Heuer butik. De samordnar sina VIP-listor.Ok tack för svar! Har köpt 1 speedmaster & 1 seamaster från Omega AD för ett gäng år sedan, men det kanske inte hjälper? Köpen måste ha gjorts i Omega butik?
Va hitter du på Oscar?Upgrade.
Det finns en klocka som man alltid ångrar att man flippade….Speedyn. Är inne på min fjärde nu och order är - keep it!!Kollar på tråden och blir smått nostalgisk över min gamla FOIS så såldes vidare här på KS...
Hm, rätt snyggt faktisktPå blå nubuck
Hög igenkänning! Inne på min åttonde tror jag.. försöker hålla hårt i den nuvarandeDet finns en klocka som man alltid ångrar att man flippade….Speedyn. Är inne på min fjärde nu och order är - keep it!!
Tack! Jag gillar det. Fantastiskt skönt band från Molequin som smalnar av till 16mm vid spännet. Tycker själv att blått i kombination med nubuck ger en go somrig avslappnad stil.Hm, rätt snyggt faktiskt
Haha du har varit otrolig när det gäller speedys! Håll i denna nuHög igenkänning! Inne på min åttonde tror jag.. försöker hålla hårt i den nuvarande
Hear hearTack! Jag gillar det. Fantastiskt skönt band från Molequin som smalnar av till 16mm vid spännet. Tycker själv att blått i kombination med nubuck ger en go somrig avslappnad stil.
bytt till US nya clasp med push buttons osv riktigt go.Va hitter du på Oscar?