Om man skjuter boetten bort mot kl12 sidan så får man den att sitta bra på undersidanKul att höra att de var bra. Har sneglat på dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man skjuter boetten bort mot kl12 sidan så får man den att sitta bra på undersidanKul att höra att de var bra. Har sneglat på dem.
Mycket bra!! Låter som en keeperHur många kommer tro mig när jag säger att det var tjejen som tog denna bild utan min vetskap. Sen kommer hon fram, visar den o säger ”vad tyckte du om denna”
Snyggast på KS just nu!
Tänker att ett brunt racingläder vore grymt snyggt.Klocksnack vänner och Speedmaster experter. Nedan får obefintlig handledstid (bortsett från att ta bild för att bifoga här). Har länken och OEM gummit, men tänker att ett fräsigt läder eller dyl. kan hotta upp den och utöka handledstiden. Givetvis 19mm…. men har ni några tips om fina alternativ, färger etc?
Japp, i dubbel bemärkelse!Mycket bra!! Låter som en keeper
Briljant, bra tips!Tänker att ett brunt racingläder vore grymt snyggt.
Hesalite, då behövs ingen step dial.
Gillar den på svart läder med vit tråd, tavlan poppar
Samma här, trevlig helgHar två keepers som aldrig kommer att lämna, denna och farfars gamla omega. Trevlig helg på er!
Off topic men här är min farfars gamlaSamma här, trevlig helg
Tänker att ett brunt racingläder vore grymt snygg
Var lite försiktig där, Apple Watch hållaren/laddaren är magnetisk. Bli inte förvånad om din speedy börjar snabba sig lite.Fick en present. Någon som vet hur man får den att ta emot ström trådlöst?
Säkert för mycket. Skulle gärna köpa en själv eftersom mina handleder sväller rätt mycket sommartid.Är det någon som beställt det nya låset med snabbjustering till 3861 och vet vad det kostar?
Jag ställde frågan till en Omegarepresentant hos Erikson Urhandel när jag var där förra året, och då fanns det inget klart svar, men jag vill minnas att en indikation var mellan 3 och 4 tusen. Känns väl inte orimligt m t p vad länken kostar.Är det någon som beställt det nya låset med snabbjustering till 3861 och vet vad det kostar?
Är det någon som beställt det nya låset med snabbjustering till 3861 och vet vad det kostar?
Mejlade Erikson Urhandel i fredags och de kunde inte i dagsläget beställa delarna, men trodde det skulle landa kring 6000 kr.Jag ställde frågan till en Omegarepresentant hos Erikson Urhandel när jag var där förra året, och då fanns det inget klart svar, men jag vill minnas att en indikation var mellan 3 och 4 tusen. Känns väl inte orimligt m t p vad länken kostar.