• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

DEGAL

Cartier
2-Faktor
Ifall ni inte har sett den …
Finns bl.a. på Disney Chanel
 

Bilagor

  • 2C4C89F8-A129-4BAC-8D2E-0BF021C06B01.png
    2C4C89F8-A129-4BAC-8D2E-0BF021C06B01.png
    258.3 KB · Visningar: 8

goterfelt

Omega
Klocksnack vänner och Speedmaster experter. Nedan får obefintlig handledstid (bortsett från att ta bild för att bifoga här). Har länken och OEM gummit, men tänker att ett fräsigt läder eller dyl. kan hotta upp den och utöka handledstiden. Givetvis 19mm…. men har ni några tips om fina alternativ, färger etc?
speedmaster.jpg
 

Dr H

Cartier
2-Faktor
Klocksnack vänner och Speedmaster experter. Nedan får obefintlig handledstid (bortsett från att ta bild för att bifoga här). Har länken och OEM gummit, men tänker att ett fräsigt läder eller dyl. kan hotta upp den och utöka handledstiden. Givetvis 19mm…. men har ni några tips om fina alternativ, färger etc?
speedmaster.jpg
Tänker att ett brunt racingläder vore grymt snyggt.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Är det någon som beställt det nya låset med snabbjustering till 3861 och vet vad det kostar?
Jag ställde frågan till en Omegarepresentant hos Erikson Urhandel när jag var där förra året, och då fanns det inget klart svar, men jag vill minnas att en indikation var mellan 3 och 4 tusen. Känns väl inte orimligt m t p vad länken kostar.
 

David71

Rolex
2-Faktor
Är det någon som beställt det nya låset med snabbjustering till 3861 och vet vad det kostar?

Jag ställde frågan till en Omegarepresentant hos Erikson Urhandel när jag var där förra året, och då fanns det inget klart svar, men jag vill minnas att en indikation var mellan 3 och 4 tusen. Känns väl inte orimligt m t p vad länken kostar.
Mejlade Erikson Urhandel i fredags och de kunde inte i dagsläget beställa delarna, men trodde det skulle landa kring 6000 kr.

Om det är så dyrt så köper jag hellre en hel länk för 11500kr.
 
Topp