• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Det är olika klockor. Reduced är påtagligt mindre och ger inte alls samma känsla på handleden, själv tycker jag den är för liten. Sen ser den i mina ögon för skelögd ut då subdials ligger för nära tavlans kanter och tavlan därför i jämförelse blir oharmonisk (en smaksak förvisso). Jag förstår dom som tycker Pro är för stor och vill ha något mindre men det verkar inte vara därför du är intresserad av Reduced.

Nu är väl Reduced ingen dålig klocka och jag tänker att den där DD-modulen kanske oförtjänt har dåligt rykte? Men tycker man skall köpa det man gillar även om det är lite dyrare, bara att försöka spara ett tag till kanske...

Snodd bild...
1752160217403.jpeg
Tack för inspelet gällande verket/modulen! Det är just kring den jag behöver lite info för att förstå skicket på reduced bättre.

Är helt med på det du skriver och ser på klockorna som olika, just design på tavla, storlekskillnad, länken etc. har jag läst mig till. Men just hur man ska se på insidan på Reduced vid köp är lite oklart. Mina frågor är lika mycket av klocknörds intresse som konsumentupplysningsyfte 😊

För mig har Reduced en liten annan roll än Moonwath i min samling om det blir en sån, jag köper de isåfall av olika anledningar. Så där stressar jag inte kring beslutet.

Däremot var @Thomas_Magnum kommentar om just priserna bra att få bekräftelse på. fFa CH24´s priser känns rätt tilltagna (även för ch24) mot vad jag kan tänka mig att betala för just den lilla modellen.

Senast ändrad:
Tack för inspelet gällande verket/modulen! Det är just kring den jag behöver lite info för att förstå skicket på reduced bättre.

Är helt med på det du skriver och ser på klockorna som olika, just design på tavla, storlekskillnad, länken etc. har jag läst mig till. Men just hur man ska se på insidan på Reduced vid köp är lite oklart. Mina frågor är lika mycket av klocknörds intresse som konsumentupplysningsyfte 😊

För mig har Reduced en liten annan roll än Moonwath i min samling om det blir en sån, jag köper de isåfall av olika anledningar. Så där stressar jag inte kring beslutet.

Däremot var @Thomas_Magnum kommentar om just priserna bra att få bekräftelse på. fFa CH24´s priser känns rätt tilltagna (även för ch24) mot vad jag kan tänka mig att betala för just den lilla modellen.
Erinrade mig den här tråden, hade du hittat och plöjt igenom den?

Erinrade mig den här tråden, hade du hittat och plöjt igenom den?
Tack! Hade missat den, låg för långt bak när jag sökte

Tillbaka
Topp