• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Önskar er en trevlig ST-afton :)
IMG_5804.jpeg

Börjar bli sugen på Speedy, aldrig ägt en pga avsaknad av datum. Men vill ge klockan en chans! Var kan jag läsa på mer om alla olika referenser som finns? :)

Tycker du den är lika mycket strap monster som den svarta? Vi (jag) vill se massa natos 😍
Ledsen, jag är ingen natokille. Blir nog mest länk och OEM rallylädret, viklås är ju så trevligt... skall kolla in moonshine-gummit men antagligen är Omegas bandpriser svårmotiverade. Känns inte riktigt som samma strapmonster men å andra sidan så känns det som att vissa färger funkar bättre på denna, såna med dragning åt rött.

Ledsen, jag är ingen natokille. Blir nog mest länk och OEM rallylädret, viklås är ju så trevligt... skall kolla in moonshine-gummit men antagligen är Omegas bandpriser svårmotiverade. Känns inte riktigt som samma strapmonster men å andra sidan så känns det som att vissa färger funkar bättre på denna, såna med dragning åt rött.
Jag hade gärna sett ljusbrunt band på den där! :)

Jag tycker att den mest framstående egenskapen hos Omega Speedmaster är dess sekundvisare, som är nära kanten på klockramen. Även om vi i det dagliga livet tittar på tim- och minutvisare oftare, kan denna tunna och långa visare vara exakt till sekunden och kan säkerställa att den inte blockerar de andra två timvisarna.

Tillbaka
Topp